تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

طرح احتمالی پیکسل 2؛ عرضه پرچم‎دار جدید گوگل با نمایشگر بدون حاشیه!

رندر تازه منتشر شده از گوشی پیکسل 2، نشان می‌دهد که پرچم‏دار جدید شرکت گوگل به یک دوربین دوگانه مجهز شده است و از یک صفحه‎نمایش تقریباً بدون حاشیه استفاده خواهد کرد.

طراحی تازه فاش شده برای پیکسل 2، تفاوت چندانی با نسل قبل ندارد؛ حسگر اثرانگشت در بدنه پشتی جای گرفته است و پیکسل 2 از یک بدنه فلزی که بخشی از آن با شیشه پوشانده شده، بهره می‎برد. با این‎حال، گوشی پرچم‎دار جدید گوگل به جای یک دوربین، به دوربین دوتایی مجهز شده است که براساس شایعات به‏دست آمده، 16 مگاپیکسلی خواهد بود. یک شاتر 8 مگاپیکسلی در حاشیه بالای نمایشگر برای علاقه‌مندان به تصویربرداری سلفی در نظر گرفته شده است.

نسبت نمایشگر به پنل جلوی دستگاه، بالا است و پرچم‎دار جدید گوگل را هم‌تراز با گلکسی اس 8 سامسونگ و ال‌جی جی 6 قرار می‎دهد؛ هر دو مدل ذکر شده به یک صفحه‌نمایش بدون حاشیه مجهز شده است. جدا از طراحی، در یک شایعه جدید ادعا شده شده است که پیکسل 2 به جای تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام که در اوایل سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی شد، با چیپ‏ست اسنپدراگون 836 عرضه خواهد شد.

طراحی فاش شده از پیکسل 2 با تصویر مفهومی که از آن در ماه آوریل به‎دست آمد؛ مشابه است. با این‎حال، این موضوع لزوماً بدین معنی نخواهد بود که پیکسل 2 ظاهری کاملاً متفاوت با نسل قبل خواهد داشت؛ گوشی پیکسل، اولین محصول گوگل به‎ شمار می‎رود که توسط این غول جست‏وجو طراحی شده است و به همین جهت، امکان دارد که نسل جدید آن با تغییر جزئی در بخش طراحی ارائه شود.

گفته می‎شود که کوالکام در حال توسعه نسل جدید چیپ‏ست اسنپدراگون 835 کوالکام است و این تراشه با اسم احتمالی اسنپدراگون 836 وارد بازار خواهد شد؛ مشابه با روندی که شرکت سازنده در سال 2016 با چیپ‎ست‎های پرچم‌دار اسنپدراگون 820 و 821 اتخاذ نمود. لازم به‎ذکر است که عرضه این تراشه هنوز به‌طور رسمی تایید نشده است و به همین جهت، باید به آن با دیده شک و تردید نگریست.

شایعات مختلفی پیرامون پرچم‌دار جدید گوگل وجود دارد اما مهم‌ترین قابلیت احتمالی پیکسل 2 و پیکسل 2 XL، استفاده آن‌ها از یک شاسی ضدآب است. هم‎چنین، برخی گمانه‎زنی‎ها نشان می‌دهد که گوشی‎های پرچم‎دار جدید پیکسل گوگل، فاقد جک 3.5 میلی‎متری هدفون خواهد بود؛ علت این موضوع، افزایش مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب به داخل گوشی عنوان شده است.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics