تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

توسعه رستوران های مکمل/ ارتقای سطح آشپزخانه های دانشگاهها

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ارتقای سطح آشپزخانه ها با مشارکت دانشگاه ها و صندوق رفاه دانشجویان در سال آینده شتاب بیشتری می یابد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مجتبی صدیقی، در شصت و سومین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی تاکید کرد: در ارائه خدمات دانشجویی لازم است نگرش جدید و هدفمند مورد استفاده قرار گیرد و از تفکرهای سنتی و ناکارآمد در حوزه های دانشجویی پرهیز شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه در بخش دانشجویی برنامه افزایش اختیارات معاونت های دانشجویی و استقلال نسبی آنها را برای فعالیت های بهتر و آزادی عمل بیشتر در دانشگاه ها دنبال خواهیم کرد، گفت: در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی باید به محورهایی همچون نهادسازی و جریان شدن موفقیت ها، پرداختن بیشتر به ارتقای کیفیت، عقلانیت در تصمیم گیری ها همراه با حفظ روحیه انقلابی، اتکا به داشته ها به ویژه هویت ملی و علاقه به مسائل کشور در همه اقشار بویژه دانشجویان، جوان گرایی مدیریت ها، شفافیت و پاسخ گویی و نیز رعایت اصول اخلاقی بیشتر توجه شود.

 

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در خصوص ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی در سال های اخیر اظهار داشت: ارتقای سطح کمی و کیفی سراهای دانشجویی کماکان ادامه دارد و با حذف رتبه های ۴ و ۵ امیدواریم در سال آینده به ارتقای رتبه های ۳ بیشتر بپردازیم. ساخت خوابگاه های دانشجویی جدید با تبصره های قانونی موجود و با حمایت صندوق رفاه دانشجویان نیز از برنامه های اصلی ماست تا بتوانیم به هدف ساخت ۲۰۰ خوابگاه جدید برسیم.

 

صدیقی ادامه داد: در راستای ارتقای کیفیت خدمات دانشجویی، ارتقای سطح آشپزخانه ها با مشارکت دانشگاه ها و صندوق رفاه دانشجویان در سال آینده شتاب بیشتری می یابد و تامین مواد اولیه غذایی و حمایت از ارائه مداوم خدمات تغذیه در دانشگاه ها، به مثابه نیمسال تحصیلی قبل، ادامه خواهد داشت و همچنین توسعه رستوران های مکمل کماکان از سیاست های حوزه تغذیه پیش بینی شده است.

 

رییس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به دفاتر مشاوره دانشجوئی و توسعه طرح های مداخله ای برای کاهش آسیب های روانی و اجتماعی مورد نظر گفت: توسعه فعالیت های تربیت بدنی و افزایش زیر ساخت های ورزشی در رأس برنامه های دانشجویی قرار دارد و توسعه زمین های چمن مصنوعی، اتاق های تندرستی و نیز حضور در رقابت های ورزشی منطقه ای، ملی و بین المللی از برنامه های درحال اجراست.

 

وی با تأکید بر رعایت اصول ایمنی درهمه بخش های دانشگاهی اعم از آموزشی، پژوهشی و دانشجویی افزود: رعایت مقررات در تصمیم گیری های شوراهای انضباطی کماکان مورد تأکید است و رعایت آیین دادرسی ابلاغ شده و حفظ حریم خصوصی همچون گذشته توصیه می شود.

 

وی افزود: شوراهای صنفی دانشجویی نیز کماکان مورد حمایت قرارمی گیرند و مبنای عمل هم آیین نامه ها و شیوه نامه های مصوب است.

در این همایش سه نفر از مدیران مناطق ده گانه دانشجویی و معاونان دانشجویی دانشگاه های شهید بهشتی، علامه طباطبایی، اراک، یزد و صنعتی ارومیه تقدیر شدند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics