تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اقتصاد دانش‌بنیان، شکوفاکننده ظرفیت‌های بومی هرمزگان است

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با بیان اینکه تعامل دانشگاه و جامعه باید دوسویه و مساله‌محور باشد، اظهار کرد: اقتصاد دانش‌بنیان، شکوفاکننده ظرفیت‌های بومی استان است و کسب‌وکاری که بر مبنای این اقتصاد شکل بگیرد، توسعه درون‌زا را به ارمغان می‌آورد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، ستاری صبح امروز در دانشگاه هرمزگان افزود: تعامل دانشگاه و جامعه بایددوسویه و مساله محور باشد.

 

وی تصریح کرد: جامعه باید به باور کارآمدی پژوهش برسد و دانشگاه، باید با نوآوری و سامان دادن پژوهش‌های همراه با نیاز جامعه، این تعامل را مؤثر کند.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بیان کرد: ماندگاری صنایع، همسو و سازگار با بوم استان است و پژوهش باید بر اساس نیاز بومی تعریف شود.

ستاری اضافه کرد: استارتاپ‌ها، به خصوص آن‌هایی که در حوزه خدمات هستند، با همین رویکرد مشتری و نیازمحوری، ارزش‌آفرین شده‌اند.

 

وی تصریح کرد: استارتاپی که بخواهد خدمتی را به یک شهروند ارائه دهد، نیازمند محیطی مساعد برای میدان دادن و اجرایی کردن ایده خود است.

 

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه پارک‌های علم‌وفناوری، مراکز رشد و شتابدهنده‌ها از این جهت حائز اهمیت هستند، اظهار کرد: صندوق پژوهش و فناوری استان هرمزگان، سازوکاری است که تخصیص اعتبار و حمایت از نوآوری‌ها و ایده‌های خلاق را راهبری می‌کند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics