تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

نباید هزینه های زیادی به بیماران تحمیل کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، با تاکید بر مدیریت هزینه های سلامت، گفت: نباید هزینه های زیادی به بیماران تحمیل کنیم.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، سیدکامل تقوی نژاد در مراسم تودیع و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت با خداست، افزود: مهم ترین شعار من جلب اعتماد مردم است. ما نباید از کیسه نظام خرج کنیم، بلکه باید به داشته‌های نظام بیفزاییم. بر این اساس سلامت اداری برایمان یک شرط است و به عنوان مسئله‌ای جدی آن را در دستور کار قرار می‌دهیم و بین مدیر سالم و توانمند، باید فردی که سالم‌تر است را انتخاب، سپس او را توانمند کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه نباید هزینه‌های زیادی به بیماران تحمیل کنیم، گفت: باید پروژه‌های نیمه تمام وزارت بهداشت عادلانه ادامه پیدا کند و یا عادلانه واگذار شود.

تقوی نژاد ادامه داد: وزارت بهداشت می‌تواند به افراد کم توان و محروم در مناطق ‏مختلف کمک کند و این یک رسالت است. این وزارتخانه نباید جای بخش خصوصی را تنگ کند و جای آن را بگیرد.‌

 

معاون وزیر بهداشت، افزود: سرفصل‌های کاری من در حکم مشخص و چارچوب تعیین شده است. موضوع چابک سازی در این حکم مطرح شده است‬ و ‏معتقدم این کار به شکل‌های مختلف می‌تواند انجام شود.‏

 

تقوی نژاد اظهارداشت: مردم شاهد هستند که منابع کشور به سختی تامین می‌شود و باید به مردم اثبات کرد که مدیران پاکدست هستند.

 

وی‬ گفت: توزیع عادلانه منابع در مناطق محروم نیز بسیار اهمیت دارد. همچنین جذب منابع برای طرح‌های نیمه تمام وجود دارد ‏و نباید به مسائل سلامت فقط با دید اقتصادی نگاه کرد. توسعه اقتصادی در کشور با اینکه سلامت پایدار در کشور نهادینه شده باشد، ‏امکان پذیر است.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics