تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سواد مالی و تعریف آن

جلد اول کتاب مرز موفقیت بورس نوشته جک برنستین، آدرین لاریس طغرائی و ترجمه مهدی صفایی قادری و محبوبه حاجی زاده با حمایت مالی شرکت تأمین سرمایه سپهر در انتشارات بورس به چاپ رسید.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، جلد اول کتاب مرز موفقیت در بورس، چگونه از قدرت روحی برای موفقیت در سرمایه گذاری استفاده کنیم؟ در فروشگاه انتشارات بورس در دسترس عموم قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

جلد نخست از مجموعه چهار جلدی مرز موفقیت در بورس، می‌آموزد معامله‌گری یک تجربه زندگی است و این حرفه شبیه به دیگر کسب و کارها نیست و برای معامله‌گر بهتر شدن، نخست باید فرد بهتری شد. از این روی به رابطه میان احساسات و معاملات می‌پردازد و از «شاخص احساسات روزانه» به عنوان شاخصی برای یافتن روندهای صعودی و نزولی کوتاه‌مدت یاد می‌کند و بیان می‌دارد دوستان و دشمنان اصلی معامله‌گران در درون آنها متولد می‎شوند و موفقیت در بازار از یک فرآیند کنترل درونی ناشی می‌شود.

 

مرز موفقیت در بورس به معامله‌گران انگیزه می‌دهد تا نه تنها در معامله که در تمام جنبه‌های زندگی خود، بهترین کار را انجام دهند.

کتاب‌های متعددی در حوزه روانشناسی معامله‌گری و ابعاد روانی بازار سرمایه به زبان انگلیسی به رشته تحریر در آمده‌اند. اما، آنچه که مرز موفقیت در بورس را از سایر کتاب‌های مشابه نه تنها متمایز که برجسته می‌کند، تجربه و سابقه چندین ساله نگارندگان آن در بازارهای سرمایه، به ویژه بازار آتی و همچنین مشاوره و کار با معامله‌گران بیشمار است.

 

توجه کامل نگارندگان به تکنیک‌های معامله در کنار ابعاد روحی و روانی معامله‎گران، این مجموعه را به گنجینه‌ای از نکات کلیدی تبدیل کرده است و معامله‌گران می‌توانند با بهره‌گیری از آن، استراتژی‌های موفق را جهت پیروی از قوانین خود و در نتیجه دستیابی به موفقیت ادامه دهند.

 

علاقمندان به دریافت این کتاب می توانند به فروشگاه انتشارات بورس واقع در خیابان ملاصدرا جنب ساختمان سازمان بورس مراجعه کرده یا از طریق سایت http://boursepub.ir/ کتاب مورد نظر را خریداری کنند.

 

منبع خبر: سنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics