تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

افزایش مراجعه سازمان ها و ادارات به دانشگاه ها برای رفع چالش ها

رئیس دانشگاه خوارزمی از بهبود ارتباط ادارات و سازمان های دولتی با دانشگاه ها به ویژه دانشگاه خوارزمی خبر داد.

 

عزیزالله حبیبی با اشاره به ارتباط دانشگاه خوارزمی و صنعت گفت: تعهدات دانشگاه خوارزمی با سازمان ها و نهادهای خارج از دانشگاه حدود ۷ میلیارد تومان است.

وی ادامه داد: چند تفاهم نامه دیگر نیز در حال اجرایی شدن است که اگر آن تفاهم نامه ها نیز اجرایی شوند، چند میلیارد تومان دیگر نیز به رقم ۷ میلیارد تومان اضافه می شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس دانشگاه خوارزمی درباره اینکه دانشگاه به چه نهاد و سازمان هایی تفاهم نامه منعقد کرده است، افزود: دانشگاه با بینادها، شهرداری، استانداری تهران و کرج، مراکز صنعتی، شهرک صنعتی استان البرز، بنیاد برکت و مرکز تحقیقات نفت تفاهم نامه دارد.

 

وی ادامه داد: در مقایسه با گذشته رویکرد ادارات و سازمان های دولتی در ارتباط با دانشگاه ها بهتر شده است به طوریکه در حال حاضر با اداره برق  کرج چند پروژه همکاری داریم.

 

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود:  درحالی که معمولا چنین ارتباطی برای دانشگاهی مثل ما بعید بود. سازمان های دیگری نیز هستند که پروژه های خود را معرفی کرده اند و همکاران ما در حال مطالعه هستند.

 

وی ادامه داد: ارتباطات خوبی نسبت به گذشته با سازمان ها و نهادها داریم و اگر نهادهای دولتی یا بخش خصوصی به دانشگاه اعتماد کنند، من فکر می کنم پاسخ خوبی می گیرند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics