تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

روحیه پژوهش و کارگروهی میان دانشجویان و استادان تقویت شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: روحیه پژوهش در میان دانشجویان و اساتید کم شده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، علیرضا فیروزفر در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر با تاکید بر ضرورت توجه جدی به حوزه فرهنگ، عنوان کرد: وظیفه امروز ما ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی با رویکرد فرهنگی به دانشجویان است، زیرا ارائه هرگونه خدمات بدون بسته فرهنگی اثرگذار نخواهد بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری برای گام دوم انقلاب، گفت: در این بیانیه اهداف علمی کشور به خوبی تبیین شده و دانشگاه‌ها به‌عنوان پرچمداران علم و پژوهش باید تلاش زیادی برای رسیدن به آن اهداف انجام دهند.

 

فیروزفر با تاکید بر ضرورت تقویت روحیه کار جمعی در میان اساتید و دانشجویان، ادامه داد: متأسفانه روحیه پژوهش و کار گروهی در میان استادان و دانشجویان کم شده که همه باید تلاش کنند تا روحیه پژوهش و کار گروهی را در میان دانشجویان و اساتید را تقویت کنیم.

 

وی با اشاره به سرعت تحولات علم و پیشرفت‌های علمی، لزوم مطالعات و به‌روز کردن دانش اساتید را مورد تاکید قرار داد و گفت: امروز تحولات علم و پیشرفت‌های علمی در جهان سرعت خیره‌کننده‌ای دارد و اگر نتوانیم خود را به علم روز مجهز کنیم، عقب خواهیم ماند.

 

فیروزفر یادآور شد: در کنار امکانات و فضاهای فیزیکی دانشگاه آزاداسلامی، بزرگ‌ترین سرمایه دانشگاه آزاد اسلامی نیروهای انسانی آن است که یک مجموعه بزرگ علمی را تشکیل می‌دهد.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان، تکریم و حفظ کرامت دانشجویان را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارائه خدمات کیفی آموزشی و دانشجویان فارغ‌التحصیل بهترین تبلیغ برای جذب دانشجو است، لذا باید در برخورد با دانشجویان کرامت انسانی و دانشجویی آنان حفظ شود.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics