تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پیش‌ فروش پژو 2008 (تیر 96)

جزییات جدیدی از نخستین مرحله فروش پژو 2008 ایران خودرو منتشر شد.

 

 

 

 

 

قواعد و ضوابط بخشنامه
 

# زمان ثبت نام بر اساس زوج یا فرد بودن کدملی مشتریان خواهد بود. افرادی که رقم سمت راست کدملی آنها زوج باشد در روز پنجشنبه اول تیرماه  96 وافرادی که رقم سمت راست کدملی آنها فرد باشد در روز شنبه سوم تیرماه 96 مجاز به ثبت نام هستند.

# چنانچه مشتری با اطلاعات نادرست (کد ملی و ...) نسبت به ثبت نام اقدام نماید، تعهد ایجاد شده غیر فعال شده و وجه مشتری مسترد می‌گردد.

# در این بخشنامه، امکان صلح وجود ندارد.

# هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو در کل بخشنامه خواهد بود.

# امکان ثبت نام صرفا برای مشتریان حقیقی فراهم است و امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی و ثبت نام با شماره مشتری دوم نمایندگی (کاردکس) امکان پذیر نیست.

# سقف ثبت نام با هر کد نمایندگی از هر برنامه فروش و در هریک از دو روز ثبت نام، حداکثر 2 دستگاه است.

# پس از ثبت نام، به هیچ وجه امکان تغییر رنگ وجود ندارد.

# قیمت نهائی مصرف کننده، در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.

# ثبت نام صرفاً به صورت اینترنتی و از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس ikco.iranecar.com امکان پذیر خواهد بود.

# نمایندگی محل تحویل خودرو، پس از ثبت نام و در زمان ارسال دعوتنامه مشخص خواهد شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 096440 ایران خودرو یا شماره تلفن 48227012-021 تماس بگیرید.

 

توضیحات عمومی بخشنامه
 

1- سود مشارکت در این بخشنامه مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا تاریخ انقضای دعوتنامه محاسبه خواهد شد و لذاهرگونه تبدیل و محاسبات دیگر نیز بر اساس سود مشارکت اعلامی در گویا بر اساس خودرو محاسبه خواهد شد.

2- سود مشارکت در صورت انصراف مطابق جداول پیوست و بصورت سالیانه حداکثر تا زمان انقضای دعوتنامه و چنانچه قبل از ارسال دعوتنامه باشد تا زمان انصراف برای مبلغ پیش پرداخت محاسبه خواهد شد.

3- در صورت تاخیر در تحویل خودرو از جانب شرکت، سود تاخیر به ازای مبالغ پرداختی مشتری صرفاً به شرط تکمیل وجه قرارداد مطابق بخشنامه، یک درصد ماهانه (12درصد سالیانه) پرداخت می شود.

4- در صورتی که برحسب ضرورت، آپشن و یا تجهیزات خاصی بر روی خودرو نصب و یا حذف گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود، دعوتنامه بر اساس خودروی تغییر یافته صادر خواهد شد.

5- در شرایط پیش فروش، مبلغ مابه التفاوت خودرو، در زمان صدور دعوتنامه بر اساس قیمت مصوب شرکت در موعد تحویل و پس از محاسبه سود مشارکت و هزینه‌های قانونی از طریق دعوتنامه به اطلاع مشتریان محترم خواهد رسید.

6- ارائه کد ملی، کد پستی، آدرس دقیق، منطقه شهرداری محل سکونت و شماره تلفن ثابت و همراه در زمان ثبت نام الزامی است.

7- در صورت ارائه یا درج آدرس پستی اشتباه توسط مشتری، به هیچ عنوان امکان تغییر آدرس وجود ندارد و کلیه تبعات ناشی از صدور پلاک با کد شهر مغایر و یا مفقود شدن مدارک خودرو، به عهده مشتری خواهد بود.

8- نمایندگان محترم هنگام ثبت نام از مشتریان حتما موارد عنوان شده در بخشنامه 2968 (مدارک مورد نیاز جهت احراز سکونت) را مدنظر قرار داده و بر اساس آن اقدام نمایند.

9- ارائه متن و شرایط پیش فروش جدول پیوست مندرج در بخشنامه، به مشتریان الزامی است و بدیهی است ثبت نام مشتریان تنها براساس شرایط قید شده قابل پذیرش است.

10- شرکت ایران خودرو مجاز است در صورت تکمیل ظرفیت، نسبت به قطع ثبت نام اقدام نماید.

11- خودروهای این بخشنامه، از بیمه شخص ثالث برابر آخرین سقف قانونی ابلاغ شده در زمان تحویل خودرو برخوردارند.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics