تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هشدار استاندار سمنان به بانک‌ها

استاندار سمنان به بانک‌ها هشدار داد، واحدهای تملک‌شده سمنان را به چرخه تولید برگردانند

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، علیرضا آشناگر در جمع مدیران این استان ضمن هشدار به بانک‌ها خواستار فعال‌سازی واحدهای تملیکی شد و گفت: حدود 62 واحد تولیدی تملک‌شده در اختیار بانک‌های استان سمنان است که باید هرچه سریع‌تر این واحدها به فروش برسند تا هم بانک‌ها به طلب خود برسند و هم صاحب ملک به باقی‌مانده دارایی خود برسد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه بانک‌ها باید هرچه زودتر این واحدهای تولیدی را تعیین‌تکلیف کنند تا به چرخه تولید برگردند خاطرنشان کرد: بانک‌ها نباید بیش از طلب خود از املاکی که در اختیارشان است بردارند.

 

وی تصریح کرد: تعیین‌تکلیف هرچه سریع‌تر این واحدها هم به افزایش منابع و نقدینگی بانک‌ها کمک می‌کند و هم به افزایش سرمایه‌درگردش و حل بخشی از مشکلات تولید کمک می‌کند.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه در سطح کشور 2022 واحد تولیدی در اختیار بانک‌ها قرار دارد، تصریح کرد: در استان سمنان نیز 62 واحد تولیدی در اختیار بانک‌های استان قرار دارد.

 

وی افزود: برخی از دستگاه‌ها املاکی که نیاز ندارند را برای روز مبادا نگذارند و باید براساس قوانین در این شرایط با استفاده از اعتبار به دست آمده از فروش آنها، زمینه تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دستگاه‌های خود را فراهم کنند.

 

وی با اشاره به اینکه پول این املاک به خزانه واریز می‌شود و راهکارهایی برای برگرداندن وجوه حاصل از فروش آنها به استان وجود دارد ادامه داد: از راه‌های قانونی امکان بازگشت این پول‌ها به استان و صرف آنها برای پروژه‌ها وجود دارد.

 

استاندار سمنان با اشاره به وجود فضاهای آموزشی تخریبی متعدد در استان خاطرنشان کرد: برخی از این فضاهای آموزشی تخریبی موقعیت خوبی برای تجاری سازی دارند که باید همکاری لازم با آموزش و پرورش صورت گیرد تا با فروش و یا بازسازی آنها، امکان مقاوم‌سازی سایر فضاهای آموزشی فراهم شود.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics