تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مسئولان یک فروشگاه‌ بزرگ زنجیره‌ای در کرمان به تعزیرات حکومتی احضار شدند

مسئولان یک فروشگاه‌ بزرگ زنجیره‌ای در کرمان بدلیل واقعی نبودن قیمت‌ها به تعزیرات حکومتی احضار شدند.

 

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان  گفت: یکی از فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای در کرمان به درج قیمت‌های غیرواقعی و نامتعارف روی کالا‌ها و تخفیفات غیر واقعی به مردم اقدام می‌نمودند و به این دلیل مسئولان این فروشگاه به اداره کل تعزیرات حکومتی استان احضار شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی تصریح کرد: رسیدگی به تخلفات اقتصادی بر عهده اداره کل تعزیرات حکومتی استان کرمان می‌باشد و باتوجه وضعیت اقتصادی و ایرادات و اشکالاتی که در بخش‌های ارزی و توزیعی وجود دارد از ۱۵ اسفند طرح نظارتی ویژه‌ای با گشت‌های مشترک توسط سازمان تعزیرات حکومتی استان فعال می‌شود.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی سازمان استان کرمان در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: تا پایان بهمن ماه سال جاری در بخش کالا و خدمات ۱۱ هزار و ۴۹۱ فقره پرونده، در بخش قاچاق ۳ هزار و ۳۱۸ فقره و در بخش بهداشت، دارو، درمان و دامپزشکی ۳۷۶ پرونده و مجموعاً ۱۵ هزار و ۱۸۵ پرونده در شعب تعزیرات حکومتی سراسر استان مورد رسیدگی قرار گرفته و بیش از ۱۳۲ میلیارد ریال در بخش محکومیت‌ها و جرائم نقدی وصولی داشته است.

 

وی با بیان اینکه مانده شعب اجرای احکام ۸۹۳ فقره پرونده است، خاطرنشان کرد: تا پایان بهمن بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ پرونده در شعب اجرای احکام تعزیرات حکومتی مختومه شده است.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics