تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

داور جنجال‌آفرین مصاف اینتر - فیورنتینا مجازات شد

کمیته داوران سازمان لیگ فوتبال ایتالیا، داور دیدار اخیر نراتزوری و بنفش‌پوشان فلورانس که با تصمیم اشتباه خود جنجال بزرگی به راه انداخت را جریمه کرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری تسنیم، روساریو آبیسو، داور دیدار یکشنبه شب تیم‌های فوتبال اینتر و فیورنتینا در فلورانس که با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت، از قضاوت در سه هفته آتی سری A محروم شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

آبیسو در دقایق تلف شده این بازی یک پنالتی بحث‌برانگیز به سود فیورنتینا اعلام کرد و این در حالی بود که او از کمک داور ویدئویی برای مطمئن شدن از تصمیمش بهره گرفت و در تصاویر تلویزیونی هم مشخص بود که توپ برخلاف تصور او به دست دانیلو دی‌آمبروزیو، بازیکن اینتر برخورد نکرده بلکه به سینه او خورده است.

 

این تصمیم بحث برانگیز که باعث فرار فیورنتینا از شکستی خانگی شد، جوزپه ماروتا مدیر برنامه نراتزوری را برآن داشت که با انتقادی شدید‌اللحن از داور اهل سیسیلی، او را به زدن ضربه غیرقابل جبران به اینتر متهم کند.

 

کمیته داوران فوتبال ایتالیا هم به اشتباه محرز آبیسو پی برده است و به همین دلیل او را تا 24 ماه مارس از قضاوت محروم کرده است. علاوه بر این، آبیسو تا پایان فصل دیگر اجازه قضاوت بازی‌های اینتر را نخواهد داشت.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics