تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رشد و توسعه گردشگری از اهداف رسانه ها است

امروزه تلاش برای توسعه گردشگری از اهداف رسانه ها است و دولت ها برای بازده اقتصادی و توسعه گردشگری توسط رسانه ها سرمایه گذاری می کنند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، سید ضیاء هاشمی شامگاه سه شنبه در جریان سفر به لرستان در دیدار با سید موسی خادمی استاندار این استان بیان کرد: بخشی از ظرفیت های سرشار حوزه زاگرس مغفول مانده و نگاه مثبت به این منطقه اقتضای عدالت است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی به آمار بالای بیکاری استان های این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا برای ایجاد فعالیت های اقتصادی و رشد و توسعه اجتماعی، رسانه ها تاثیر زیادی دارند.


هاشمی ادامه داد: امکان معرفی ظرفیت ها و جاذبه های گردشگری به مخاطبان از طریق رسانه ها وجود دارد.
مدیرعامل ایرنا عنوان کرد: ایرنا ظرفیت قابل توجهی در این زمینه دارد و از آمادگی کامل برای تهیه و تدوین ویژه نامه ها و گزارش هایی به زبان های مختلف برخوردار است.


هاشمی با بیان اینکه روزنامه ایران نیز دارای مخاطبان گسترده ای در کشور است، اضافه کرد: روزنامه ایران امکان تهیه ویژه نامه گردشگری دارد و امکان افزایش گردشگران و کمک به رونق اقتصادی توسط رسانه امکان پذیر است.


وی با اشاره به حضور خبرنگاران حرفه ای و توانمند در ایرنا گفت: امسال اقدام های پژوهشی خوبی در حوزه استان های این خبرگزاری انجام شده است.
مدیرعامل ایرنا افزود: گزارش های کارشناسی و میدانی تهیه شده به مسئولان ارشد کشور منتقل می شود.
وی اظهار داشت: ایرنا صدای مجموعه دولت و ملت است و در حوزه داخلی و خارجی پوشش گسترده ای دارد.

سیدضیاء هاشمی مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده، روز سه شنبه به طور رسمی به استان لرستان سفر کرد.


دکتر هاشمی در جریان این سفر افزون بر شرکت در همایش «بین المللی سیره علوی» در خرم آباد، با مسئولان استانی، دیدار و راه های گسترش همکاری های رسانه ای و تقویت فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان را مورد بررسی و تبادل نظر قرار داد.


هاشمی طبق برنامه، عصر سه شنبه پس از نشست با روسای دانشگاه های این استان با سید موسی خادمی استاندار لرستان دیدار کرد.
سخنرانی در همایش بین المللی سیره علوی در دانشگاه لرستان و شرکت در نشست شورای اداری این استان با حضور روسای همه نهادها و دستگاه های اجرایی از برنامه های روز چهارشنبه مدیرعامل ایرنا سفر هاشمی اعلام شده است.


دکتر هاشمی روز پنجشنبه نیز در نشست شورای روابط عمومی ها و رسانه های استان لرستان سخنرانی خواهد داشت و پس از آن، در جمع کارکنان و بازنشستگان خبرگزاری جمهوری اسلامی در این استان شرکت می کند.


چند برنامه دیگر نیز برای دکتر هاشمی در جریان سفر سه روزه وی به استان لرستان پیش بینی شده است.
دکتر هاشمی را در سفر به استان لرستان، «محسن فتاحی» معاون اداره کل اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی همراهی می کند.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics