تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تشدید بازرسی های نوروزی از داروخانه ها

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، به تشریح نظارت ها و بازرسی های نوروزی از داروخانه های تحت پوشش دانشگاه پرداخت.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، فرزاد پیرویان گفت: داروخانه‌های روزانه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چهار روز اول فروردین بر اساس قانون تعطیل هستند ولی از پنجم فروردین خدمت‌رسانی را از سر خواهند گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در مورد فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی در ایام نوروز افزود: داروخانه‌های شبانه‌روزی موظف هستند در تمامی ساعات و روزهای تعطیل مشغول به خدمت باشند. پیرویان در رابطه با مناطقی که در آن دسترسی به داروخانه‌های شبانه‌روزی دشوار است یا وجود ندارد، گفت: جهت تأمین رفاه حال همشهریانی که در مناطقی دورتر از داروخانه شبانه‌روزی ساکن هستند، به برخی از داروخانه‌های روزانه حوالی این مناطق مجوز فعالیت شبانه‌روزی در ایام نوروز داده‌شده است تا همشهریان با مشکل روبرو نشوند.

 

وی همچنین ادامه داد: بازرسی‌ها نیز در ایام تعطیلات ادامه دارد به این صورت که در نوبت‌های صبح و عصر کارشناسان به داروخانه‌ها مراجعه کرده و وظیفه خود را انجام خواهند داد.

 

پیرویان ادامه داد: علاوه بر بازرسی‌های نوبت‌های صبح و عصر کارشناسان واحد فنی و نظارت بر امور داروخانه‌ها، جهت پاسخگویی به سوالات شهروندان در محل معاونت غذا و دارو مستقر خواهند بود.

 

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی همچنین با توصیه به هموطنان تاکید کرد: افراد دارای بیماری‌های قلبی و ریوی، داروهای موردنیاز کودکان سایر بیماری‌های حساس بهتر است از کافی بودن داروی خود مطمئن بوده یا قبل از تعطیلات چهارروزه نوروز اقدام به تهیه داروی موردنیاز خودنمایند که مشکلی ایجاد نشود.

 

وی افزود: تمامی داروخانه‌های تحت پوشش این دانشگاه طبق برنامه خدمت‌رسانی خواهند نمود اما لازم به یادآوری است هم‌وطنان که در صورت نیافتن داروی مورد نظر می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۰ که همان ۱۴۹۰ سابق است تماس گرفته و نام داروخانه‌ای که دارو در آن موجود است را دریافت نموده و برای تهیه دارو مراجعه نمایند.

 

پیرویان گفت: هموطنان در ایام تعطیلات نیز می‌توانند هرگونه تخلف یا شکایتی خود از داروخانه‌ها را با شماره تلفن ۸۸۸۷۴۵۰۸ در میان گذاشته و به کارشناسان اطلاع دهند تا کارشناسان در اسرع وقت به حل مشکل بپردازند.

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics