تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

اختصاص کد اخلاق به پایان نامه‌های علوم پزشکی با محور «اخلاق»

مسئول پیگیری بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای در کلان منطقه ۴ آمایشی کشور از اختصاص کد اخلاق به پایان نامه‌های دانشجویان علوم پزشکی که با محوریت اخلاق تدوین می‌شوند، خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، دکتر محمد صباغان با اشاره به پیشرفت برنامه‌های اعتلای اخلاق حرفه‌ای در کلان منطقه ۴ آمایشی کشور از جمله اقدامات تشویقی برای دانشجویان را اخذ کد اخلاق برای پایان نامه‌هایی که با محوریت اخلاق تدوین می‌شود ذکر کرد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیر آموزش و تحقیقات دانشکده پزشکی بهبهان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی اخلاق حرفه‌ای برای کلیه دانشجویان مقاطع تحصیلی و دبیران کمیته‌های اخلاق بیمارستان‌های دولتی و خصوصی زیر نظر کلان منطقه ۴ آمایشی خبر داد.

 

وی اظهار داشت: انعقاد و اجرای تفاهم نامه تبادل استاد و دانشجو با حوزه‌های علمیه موجود در استان خوزستان از اقدامات مهم در این خصوص است که توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی اهواز، دزفول و بهبهان انجام می‌پذیرد.

 

مسئول پیگیری بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای در کلان منطقه ۴ آمایشی کشور به تشکیل کمیته‌های اخلاق در آموزش پزشکی و دانشگاه‌های در این کلان منطقه اشاره کرد و افزود: اجرای برنامه‌های بازآموزی با مجوز امتیاز برای شرکت کنندگان، برگزاری دوره‌های توانمندسازی اخلاق حرفه‌ای جهت تسهیل شرکت اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها در کنگره‌های کشوری و بین المللی از دیگر اقدامات در حوزه اعتلای اخلاق حرفه‌ای است.

 

صباغان به برنامه‌های اخلاق حرفه‌ای در دانشکده‌های مرتبط اشاره کرد و گفت: تدوین شاخص‌های تحقق اخلاق حرفه‌ای در محیط‌های آموزشی در دانشکده پزشکی دزفول، اجرای شیوه نامه انتخاب پرسنل برتر در حوزه اخلاق حرفه‌ای در دانشکده پزشکی شوشتر، طراحی الگوی بهره وری از آموزه‌های دینی در راستای اعتلای اخلاق حرفه‌ای در دانشکده پزشکی دزفول در دستور کار قرار دارد.

 

مسئول پیگیری بسته اعتلای اخلاق حرفه‌ای کلان منطقه ۴ آمایشی کشور به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای کارمندان گروه‌های آموزشی و کلیه کارشناسان بیمارستان در سطح کلان منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با هماهنگی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برای دانشجویانی که پایان نامه خود را با محوریت اخلاق انجام دهند کد اخلاق تعلق خواهد گرفت.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics