تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

همکاری علمی دانشگاه آزاد در بازسازی سوریه

رئیس دانشگاه آزاد بر آمادگی کامل این دانشگاه برای کمک به پیشرفت جمهوری سوریه و همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بازسازی سوریه تاکید کرد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، محمد مهدی طهرانچی در این دیدار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره توسعه علمی جمهوری اسلامی ایران در منطقه گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند دانشی که در اختیار ایران است متعلق به تمام مردم مسلمان و مردم منطقه بوده و علمی که در اختیار ایران است به کشورهای منطقه و کشورهای مسلمان منتقل شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: اقتدار کنونی در جامعه اسلامی و پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت مرهون اقتدار علمی است و جمهوری اسلامی ایران برای نقش‌آفرینی علمی، دانشگاهی و انتقال این علم به کشورهای منطقه تاکید ویژه دارند.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر آمادگی کامل این دانشگاه برای کمک به پیشرفت جمهوری سوریه و همکاری علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بازسازی سوریه تاکید کرد.

 

عدنان محمود سفیر سوریه در ایران نیز در این دیدار گفت: جمهوری اسلامی ایران و جمهوری سوریه یک خانواده با ارزش‌های مشترک بوده و دارای منظومه‌های اخلاقی و انسانی مشترک هستند. این اشتراکات باعث می‌شود روابط دو کشور تعمیق یافته و محکم‌تر شود.

 

وی با اشاره به سفر اخیر بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه به ایران و دیدار وی با رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: سفر اخیر رئیس‌جمهوری سوریه به ایران تاکید بر روابط عمیق دو کشور بود و بشار اسد برای قدردانی از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به این کشور سفر کرد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics