تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

با مدیرانی که تکلیف خود را انجام نمی‌دهند، برخورد می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی، ملی و منابع طبیعی گفت: مدیری که در تکالیفش حق الناس است اگر در امانت و مدیریت کم کاری کند خیانت و ظلم کرده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ابتدای نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی، ملی و منابع طبیعی، هدف از برگزاری این نشست را صیانت از حقوق بیت المال و حقوق عامه بیان کرد و در حدیثی از امام صادق (ع) که دوام و بقاء مسلمین را در نگهداری از بیت المال عنوان نموده اند در خصوص مراقبت و عدم سهل انگاری در استفاده از انفال اظهار کرد: هریک از ما مسئولین اموالی از بیت المال را در اختیار داریم که باید در استفاده از آن جانب احتیاط را رعایت کنیم.

 

وی در ادامه افزود: در اینکه باید از عرصه بیت المال برای خدمت به مردم استفاده شود، ما هیچ مخالفتی نداریم که همه از آن استفاده کنند، مدیران در صیانت حداکثر تلاش را دارند و در مقابل آن همه مردم ضامن هستند، و چنانچه فقط زمینه استفاده برای برخی را فراهم کنیم در غیر این صورت، این واقعاً ظلم است.

 

 

این مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: مدیری که در تکالیفش حق الناس است اگر در امانت و مدیریت کم کاری کند خیانت و ظلم کرده، چون حق الناس است.

حجت الاسلام والمسلمین مزارعی خطاب به دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و بازرس کل که در این نشست نیز حضور داشتند بیان کرد: با آن مدیرانی که تکلیف خود را انجام نمی‌دهند برخورد کنید.

 

وی با بیان اینکه هدف همه‌ ما یکی است و آن خدمت به نظام جمهوری اسلامی است گفت: امروز بزرگترین حرکت انقلابی، خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات فقرا و پا برهنگان است.

 

در ادامه این نشست مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان به مصوبات جلسه قبلی شورا اشاره و اظهار کرد: در نشست قبلی مقرر شد که اداره امور اراضی استان اقدامات خود در خصوص اجرای طرح حد نگار اراضی استان را انجام و نتیجه‌ی آن را به شورا ارائه داده، که تاکنون گزارش نشده است.

محوری، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در ادامه اظهار کرد: نقشه‌های ارائه شده توسط امور اراضی به این اداره فاقد u.t.m بوده و قابلیت اجرا در طرح کاداستر را ندارد.

 

در پایان آخرین نشست شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی دادگستری استان، حجت الاسلام و المسلمین مزارعی از همراهی رؤسا و مدیران عضو در صیانت از بیت المال تشکر نمودند و در رابطه با طرح گردشگری کوه خائیز کهگیلویه اشاره کرد و گفت: طرح در حوزه جغرافیایی استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است و بین استان ما و استان خوزستان هست و باید تلاش کرد، که این موضوع کشوری تصمیم گیری شود، تا صدمه به استان زده نشود و یا استان ما هم بهره برداری داشته باشد.

 

وی تأکید کرد در تعطیلات نوروزی افرادی که از اموال بیت المال نگهداری و مراقبت می‌کنند، مواظب سوءاستفاده افراد سودجو، در تصرف و تخریب از منابع ملی و طبیعی باشند.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics