تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هزینه ویزای ایران و عراق حذف شد

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی درباره ویزای ایران و عراق گفت: مسافران باید ویزا بگیرند؛ اما هزینه دریافت ویزا حذف شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، علی اصغر مونسان روز سه شنبه در سی و هشتمین ستاد هماهنگی خدمات سفر به میزبانی سازمان فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با اشاره به سفر رئیس جمهوری به عراق گفت: مسئولان عراقی تمایلی به برداشتن ویزا بین دو کشور نداشتند، اما مقرر شد هزینه ویزا از ابتدای سال آینده حذف شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه اقدامات بهتری امسال نسبت به سال های گذشته برای سفرهای نوروزی در حال شکل گیری است، گفت: موضوع ایمنی و امنیت مهم است و دولت به شدت بر آن تاکید دارد. امیدواریم آمار تلفات جاده ای کاهش یابد.


مونسان با اشاره به اینکه در صورت نیاز به اعلام هشدارهایی مانند سیل و آب گرفتگی سازمان های هشدار دهنده باید دقت داشته باشند، گفت: تلاش می کنیم ایام خوبی برای مردم بسازیم .


وی افزود: دولت نیز تاکید ویژه به کنترل قیمت دارد، سازمان های مسئول هم باید توجه و حداکثر نظارت را اعمال کنند تا موضوع قیمت سبب تلخ کامی مسافران نشود.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بهداشت و موضوعات سلامت را مهم دانست و افزود: مراکز ارائه خدمات؛ مانند رستوران ها باید خدمات بهداشتی و سالم به مردم ارائه کنند.


وی با تاکید بر توزیع یکنواخت سفر به خصوص در غرب کشور گفت: بار ترافیکی باید به سمت غرب و شرق برود تا سبب کاهش ترافیک شده و گره های ترافیکی اتفاق نیافتد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics