تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تامین وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق بهادار اسلامی

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور طی اطلاعیه ای از تامین اعتبار پرداخت اصل و سود انواع اوراق بهادار در سر رسید های تعیین شده تا پیش از پایان سال خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از بازار سرمایه، در اطلاعیه معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور آمده است در راستای ارتقای اعتماد عمومی نسبت به اوراق بهادار اسلامی و ایفای تعهدات دولت در این حوزه، به اطلاع می رساند با عنایت به سر رسید اصل و سود اوراق بهادار با تضمین دولت، وجوه مورد نیاز برای تسویه اوراق مذکور توسط خزانه داری کل کشور تامین و اقدامات لازم برای تسویه به موقع اوراق یاد شده معمول شده است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بر اساس این اطلاعیه، تاریخ تسویه اوراق مشارکت (سود) "اشاد 5" و "اشاد 10" به ترتیب، تاریخ 22 و 26 اسفند و تاریخ تسویه اوراق مشارکت "اشاد 2" و "اشاد 7" تاریخ 27 اسفند ماه است.

در این اطلاعیه تاریخ تسویه اوراق منفعت (سود) "افاد 1" و "افاد 2" به ترتیب 15 و 26 اسفند ماه اعلام شده است.

 

بر این اساس، دارندگان اوراق اجاره (سود) "اجاد 41" و "اجاد 42" در تاریخ 24 اسفند ماه و دارندگان اوراق "اجاد 1" در تاریخ 26 اسفند ماه می توانند وجوه مربوط به سود اوراق مذکور را دریافت کنند.

معاونت نظارت مالی و خزانه داری کل کشور، همچنین، تاریخ تسویه اصل و سود اوراق مرابحه "سلامت 7" را نیز 17 اسفند ماه اعلام کرده است.

منبع خبر: بازار سرمایه
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics