تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

دانشگاه ارومیه از پایان نامه‌های مرتبط با موضوع نماز حمایت می کند

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه تشکیل و در این جلسه موضوع حمایت از پایان نامه‌ها و پژوهش‌هایی با موضوع نماز و ترویج فرهنگ آن تصویب شد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، برنامه ریزی برای گسترش فرهنگ نماز در بین کارکنان، دانشجویان و اساتید، حمایت از پایان نامه‌ها و پژوهش‌هایی در مورد نماز، تجهیز و احداث نمازخانه در سطح خوابگاه و دانشکده‌ها، برپایی نماز جماعت در اماکن مختلف دانشگاه، ارزیابی وضعیت اقامه نماز در دانشگاه، زمانبندی برنامه‌ها و کلاس‌های دانشگاه به جهت عدم تلاقی با وقت نماز، تشویق دانشگاهیان فعال در نماز و حضور مدیران قسمت‌های مختلف در نماز جماعت مسجد دانشگاه از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

 

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه به صورت ماهیانه با هدف بررسی طرح و ایده‌هایی در زمینه ترویج فرهنگ و اقامه نماز برگزار می‌شود.

جلسه ستاد اقامه نماز دانشگاه ارومیه با حضور رحیم حب نقی رئیس دانشگاه ارومیه به عنوان رئیس این ستاد، حجت الاسلام کیومرزی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به عنوان دبیر ستاد، معاونان دانشجویی و فرهنگی دانشگاه و دیگر اعضا برگزار شد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics