تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جذب تسهیلات ۳ میلیاردی مشاغل خانگی در بابل

مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و حمایت از مشاغل خانگی امسال تاکنون ۱۶ طرح مشاغل خانگی به مبلغ ۳ میلیارد در این شهرستان جذب شد.

 

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، سید احمد طاهری مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: برای ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار و حمایت از مشاغل خانگی با حمایت دولت تاکنون تعداد ۲۳ طرح مشاغل خانگی پشتیبان و مستقل به مبلغ ۶ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال برای بهره مندی از تسهیلات مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: تاکنون تسهیلات ۱۶ طرح مشاغل خانگی به مبلغ سه میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال در بابل جذب شد.

 

طاهری گفت: تسهیلات جذب شده طرح پشتیبان دو مورد به مبلغ یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال در زمینه صنایع تولید و بسته بندی ترشیجات، شوریجات و گل و گیاه و همچنین تسهیلات طرح مستقل ۱۴ مورد به مبلغ ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال در زمینه تولیدات گیاهی، پرورش گل و گیاه و پرورش قارچ بوده است.

 

وی افزود: مشاغل مستقل نوعی اشتغال است که فرد می‌تواند با اتکا به توان شخصی، خلاقیت و ابتکار به شکل خویش فرمایی به فعالیت‌های تولیدی و خدماتی بپردازد که در نتیجه منجر به کسب درآمد و ایجاد فضای کسب و کار می‌شود.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت: منظور از پشتیبان اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسوولیت حمایت و تحت پوشش تعدادی از شاغلان خانگی را در کل فرآیند تولید و ارائه خدمات اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار، مشاوره، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده بگیرند.

منبع خبر: دبیرخانه ستاد سازماندهی و حمایت از مشاغل خانگی
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics