تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

فراوانی در بازار میوه با قیمت‌های عجیب و غریب

در حالی که رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار فراوانی و ثبات قیمت‌ها را از ویژگی‌های بازار میوه دانست، آخرین کشف قیمت‌ها از بازار عمده فروشی میوه و تره بار نشان می‌دهد که وضعیت چندان مناسبی در این بازار حاکم نیست.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایسنا، در شرایطی که اسدالله کارگر، رئیس اتحادیه میوه و تره بار از فراوانی این اقلام در بازار خبر می‌دهد و ثبات قیمت‌ها و متعادل‌تر شدن بازار میوه را نتیجه آن می‌داند، نگاهی به آخرین کشف قیمت‌ها در بازار عمده فروشی میوه و تره بار نشان می‌دهد که وضعیت مناسبی در بازار حاکم نیست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

با نگاه به قیمت عمده فروشی کشف شده هر کیلوگرم سیب ۸۰۰۰ تومان، موز ۱۱ هزار تومان و نارنگی بندری ۱۴ هزار تومان است با اضافه کردن نرخ منطقی ۳۵ درصدی به آنها قیمت‌های عجیب و غریبی را شاهد خواهیم بود که مردم شاید کمتر رغبتی برای خرید میوه از این بازار داشته باشند.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار در پاسخ به این سوال که چرا با وجود فراوانی که به آن اشاره می‌کنید، قیمت‌ها روند افزایشی دارد؟ افزود: وقتی فراوانی در بازار وجود داشته باشد، نخریدن و وفور محصول سبب می‌شود قیمت‌ها متعادل‌تر شده و روند معقول‌تری پیدا کند.

 

کارگر گفت: به دلیل همین وفور محصول در بازار میوه و تره بار، روند قیمتی به گونه‌ای است که انواع میوه‌ها پایین‌تر از این نرخ‌ها در بازار فروخته می‌شود. البته در صورت گران فروشی مردم باید آن را گزارش کرده و با اتحادیه یا دستگاه‌های نظارتی مانند سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس حاصل کرده تا با متخلفان برخورد کنند.

 

 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics