تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ثبات قوانین کلید رونق تولید

رئیس اتحادیه شیشه و آئینه تهران با بیان این‌که در راستای تحقق رونق تولید باید ثبات قوانین وجود داشته باشد، گفت: مهم‌ترین اقدام در رونق تولید از سوی تولیدکننده مبنی بر نگاه و تفکر بر رونق تولید برداشته می‌شود.

 

محمدعلی قنبری، درباره راهکارهای رونق تولید گفت: صنعت شیشه ایران در حال حاضر به شکوفایی و خودکفایی کامل رسیده و ۴۰ درصد از تولید به کشورهای همسایه، حوزه خلیج‌فارس، آسیای میانه و اروپا صادر می‌شود.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


رئیس اتحادیه شیشه و آئینه تهران تأکید کرد: تولید شیشه و آئینه با آخرین فناوری و روش‌های به‌روز جهان همسو و همراه است.
وی خاطرنشان کرد: برای رونق تولید در سال جاری باید تولیدکنندگان با تمام مشکلات و دست‌اندازهای تولید نگاه و افکار خود را به سمت تولید و رونق آن سوق دهند.


قنبری یادآور شد: کیفیت محصولات داخلی باید افزایش قابل چشمگیری بگیرد که مصرف‌کننده به خرید و استفاده از محصولات داخلی ترغیب شود.
رئیس اتحادیه شیشه و آئینه با تأکید بر این‌که گره‌های تولید باید از سوی دولت باز شود، بیان کرد: باید قوانین و دستورالعمل‌ها به‌گونه‌ای تصویب و اجرایی شود تا با تغییر وزرا و مدیران، قوانین تغییر نکند و ثبات قوانین حاکم باشد.


وی یادآور شد: اگر تولیدکننده بخواهد رونق تولید را محقق کند، مهم‌ترین اقدام انجام‌شده است، اما نباید فراموش کرد که حمایت و همکاری دولت با تولیدکنندگان باید به‌گونه‌ای باشد تا تولیدکننده حمایت و همکاری دولتی را حس کند.
 

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics