تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

3 برنامه اساسی دفتر توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی در سال 98

مدیر توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی گفت: برنامه‌های امسال با هدف حمایت همه جانبه از شرکت‌های فعال، تدوین شده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دکتر امیرسالار جعفرپیشه درباره برنامه‌های امسال مدیریت توسعه فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های فناور برای تبدیل شدن به شرکت‌های دانش‌بنیان"، "حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حضور در بازار" و "حمایت از واحدهای فناور برای تبدیل شدن به شرکت" از برنامه‌های اساسی این مدیریت است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی همچنین به تصویب ۱۰ پروپوزال در سال گذشته جهت حمایت دانشگاه اشاره کرد و گفت: ادامه حمایت‌های مالی از این پروژه‌ها را در سال جاری خواهیم داشت که در نهایت به تجاری‌سازی محصولات می‌انجامد.

 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم بهزیستی، بخش فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی با ۶ شرکت فناور و دانش‌بنیان در زیرمجموعه خود، حمایت از طراحی و تولید تجهیزات پزشکی، توانبخشی و اندام مصنوعی در کشور را بر عهده دارد.

 

این دانشگاه تحت نظارت وزارت بهداشت، با ۲۲ گروه آموزشی و هشت مرکز تحقیقات، ضمن تعلیم و تربیت بیش از یک هزار و ۸۰۰ نیروی متخصص در سه حوزه سلامت (توانبخشی، سلامت روانی و سلامت اجتماعی)، در طراحی و اجرای پروژه‌های ملی و منطقه‌ای نیز مشارکت می‌کند.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics