تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سایپا کوییک به‌زودی وارد بازار می‌شود

رضا تقی‌زاده، معاون فروش سایپا اعلام کرد: این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن‌های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزان‌ترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی‌های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

معاون فروش سایپا تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا بزودی خودرو جدید کوییک را به بازار عرضه خواهد کرد، این خودرو با امکانات بسیار خوب و آپشن‌های روز و مجهز به گیربکس اتوماتیک جزو ارزانترین خودروهای اتومات در بازار داخلی است و در بررسی‌های اعلام شده استقبال خوبی از این محصول شده است.

تقی زاده عنوان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که از طرف هیات مدیره سایپا صورت پذیرفته، مقرر شده است که در سال یک محصول جدید با تکنولوژی و امکانات رفاهی روز روانه بازار شود که در این حال از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

وی گفت: در تلاش هستیم که خودرو تیبا را مجهز به آپشن‌های جدیدی کنیم و در صورتی که از لحاظ فنی مقدور باشد گیربکس اتوماتیک نیز به این خودرو اضافه خواهد شد.

تقی زاده گفت: علاوه بر محصولات سیتروئن، خودرو برلیانس c۳ برای اولین بار در چهارمین نمایشگاه خودرو البرز در معرض دید قرار گرفته است و بزودی این دو محصول وارد بازار خواهد شد و تا پایان سال جاری محصول جدید سایپا sp۱۰۰ و سال آینده sp۰ وارد بازار خواهد شد.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics