تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

رونق تولید با استفاده از "دانش" تضمین می‌شود

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر گفت: رونق تولید با استفاده از دانشِ دانشگاهیان تضمین می‌شود و دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، هادی معماریان خلیل‌آباد عنوان کرد: دانشگاه‌ها در زمینه ایجاد و رونق تولید مسئولیت کلیدی دارند و می‌توانند در سایه توان علمی خود با رویکرد مسئله محور نقش بی بدیلی در تحقق شعار رونق تولید داشته باشند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

رئیس مرکز آموزش عالی کاشمر بیان کرد: همواره بر این موضوع تاکید داشته‌ایم که دانشگاه باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشد تا بتواند مشکلات جامعه را حل کند؛ با توجه به نقش آفرینی مراکز دانشگاهی در حوزه مسئولیت اجتماعی لازم است ارتباط دانشگاه با بخش صنعت تقویت و نتایج پژوهش‌ها و مقالات علمی دانشگاه‌ها در اختیار جامعه گذاشته شود تا مشکلات واحدهای تولیدی برطرف شده و رونق تولید رقم بخورد.

 

وی گفت: سال گذشته مرکز آموزش عالی کاشمر با انعقاد ۶ تفاهم‌نامه همکاری با برخی دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی زمینه به‌کارگیری توان و امکانات علمی دانشگاه را در راستای رفع مشکلات جامعه آغاز کرده و امید می‌رود؛ این اقدامات به ایجاد رونق تولید کمک کند.

 

معماریان افزود: حمایت مرکز نوآوری دانشگاه از نوآوری‌ها و اختراعات برای رونق تولید، سوق دادن واحدهای آموزشی و دانشجویان به سمت آموزش‌های کاربردی با همکاری مراکز فنی و حرفه‌ای، کمک به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های آموزشی متناسب با نیازهای جامعه تولید منطقه و کمک به بهبود فرآیند تولید در بخش کشاورزی و کمک به حفظ منابع طبیعی و محیط زیست به عنوان بستر تولید در منطقه از مواردی است که مرکز آموزش عالی کاشمر در راستای تحقق شعار امسال می‌تواند نقش آفرینی داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: بسیاری از ایده‌های تولید را می‌توان در دانشگاه‌ها توسط استادان به دانشجویان منتقل کرد؛ با ایجاد روحیه تحقیق و نوآوری و توجه به نیاز روز جامعه باید به مراکز علمی به عنوان پشتوانه بخش‌های تولید توجه ویژه‌ای داشت.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics