تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

هوشمندترین دوربین ۳۶۰ درجه بر ضد دزدان و رانندگان خواب آلود

تا به حال برای پاره کردن چرت رانندگان خواب آلود فناوری‌های مختلفی به کار گرفته شده و شرکت ایرویزون با عرضه محصولی که هوشمندترین دوربین ۳۶۰ درجه نام گرفته، مدعی حل آسان این مشکل است.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، این دوربین که وزو ۳۶۰ نام دارد، با تهیه نمایی کامل و ۳۶۰ درجه از محیط خودرو، به راننده‌ای که فاقد هشیاری کامل باشد، هشیار می‌دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

این دوربین مجهز به الگوریتم‌های هوش مصنوعی به منظور شناسایی سریع تغییرات مشکوک در چشمان و دهان راننده است و اگر به این نتیجه برسد که دقت راننده در حال کاهش است، به سرعت زنگ هشدار خود را به صدا در می‌آورد.

 

صدای این زنگ هشدار بر مبنای میزان کاهش سطح هشیاری راننده متفاوت بوده و اگر این کاهش شدید باشد، صدای زنگ بیشتر است و اگر فرد تنها اندکی دچار حواس پرتی شده باشد، صدای زنگ چندان بلند نخواهد بود.

 

این دوربین قادر به تهیه تصاویر فوق دقیق از کل محیط اطراف خودرو نیز هست و بنابراین اگر در زمان پارک خودرو، فردی برای سرقت از آن تلاش کند، این نوع حرکات مشکوک را هم شناسایی کرده و می‌تواند با استفاده از وای – فای یا شبکه‌های مخابراتی یا بلوتوث فیلم زنده شرایط محیط اطراف خودرو را برای مالک آن ارسال کند.

 

نصب یک تراشه جی پی اس در این دوربین، یافتن موقعیت مکانی پارک خودرو را هم به سادگی ممکن می‌کند. قرار است عرضه دوربین یادشده به بازار از ماه آینده و با قیمت ۱۵۰ دلار آغاز شود.

 
منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics