تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

سیستم مدیریت پروژه در حوزه نفت و گاز طراحی شد

یک شرکت دانش بنیان موفق شد سیستم مدیریت پروژه در حوزه نفت و گاز را طراحی کند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، احسان نجابت مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان گفت: سیستمی که در این شرکت طراحی کرده ایم برای مدیریت پروژه تعریف شده و با توجه به حوزه اصلی فعالیت این سیستم در حوزه نفت و گاز، کار مدیریت پروژه مدارک و فرآیندها را انجام می‌دهد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: راه‌حل‌های پروژه و سازمان، مدیریت پروژه‌ها، تعریف و توسعه پروژه و مطالعات امکان‌سنجی و توسعه کسب‌وکار از جمله فعالیت‌های اصلی این شرکت دانش بنیان است.

 

نجابت درباره میزان اشتغال زایی این سیستم گفت: اجرای سیستم مدیریت پروژه در اصل هم اشتغال زدایی می‌کند و هم اشتغال زایی زیرا اجرای سیستم مدیریت امور را به صورت اتوماسیون می‌کند و نیروی انسانی حذف می‌شود و از طرفی هم بخشی از کار به دست نیروی انسانی سپرده می‌شود و تعدادی فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

 

وی همچنین به خدمات و محصولات این شرکت اشاره کرد و گفت: تأمین مواد مورد نیاز صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، تأمین تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز پروژه‌ها، صادرات مواد شیمیایی و پترو شیمیایی و صادرات مشتقات نفتی از جمله محصولات و خدمات این شرکت دانش بنیان است.

 

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان به اجرای نوآورانه این سیستم اشاره کرد و گفت: تا پیش از این سیستم مدیریت از خارج کشور خریداری می شده و این سیستم برای نخستین بار در کشور اجرایی شده و خیلی به موضوع خروج ارز مرتبط نیست.

 

وی گفت: از خدمات این شرکت می‌توان به راه‌حل‌های مدیریت پروژه و سازمان، مدیریت پروژه‌ها، مشاوره و توسعه پروژه‌ها و بالاخره مطالعات امکان‌سنجی و توسعه کسب‌وکار اشاره کرد.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics