تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تولید رایانه‌های جدید ایسر برای حرفه‌ای ها

شرکت ایسر مجموعه‌ای از رایانه‌های رومیزی، نوت بوک ها و نمایشگرها را برای استفاده حرفه‌ای طراحان گرافیک، فیلم سازان، مهندسان، معماران و برنامه نویسان تولید کرده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از مهر، این رایانه‌ها که کانسپت دی نام دارند، به کاربران حرفه‌ای امکان می‌دهند تا برای پردازش طرح‌های خود و خلق آثار حرفه‌ای با سرعت و دقت بیشتری عمل کنند.

 

این رایانه‌های پیشرفته به طور کاملاً سیاه یا کاملاً سفید طراحی شده اند و تابش نور از پشت صفحه کلید آنها را جذاب‌تر کرده است. رایانه‌های رومیزی این مجموعه ConceptD ۹۰۰ و ۵۰۰ نام دارند و اجرای جلوه‌های بصری متنوع بر روی عکس و ویدئواز طریق آنها با استفاده از پردازنده قدرتمند گرافیکی Quadro RTX ۶۰۰۰ ممکن است. این رایانه‌ها برای مدل سازی های سه بعدی، شبیه سازی، انجام طرح‌های هوش مصنوعی و غیره نیز قابل استفاده هستند.

درایورهای متنوع نصب شده بر روی این رایانه‌ها از برنامه‌های متنوعی مانند Autodesk Arnold، Unreal Engine و REDCINE-X PRO پشتیبانی می‌کنند.

 

در رایانه ConceptD ۹۰۰ از پردازنده‌های Xeon Gold ۶۱۴۸ اینتل با ۴۰ هسته و پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro RTX ۶۰۰۰ استفاده شده است. این رایانه تا ماه می به قیمت ۲۰ هزار دلار در آمریکا عرضه شده و تا دسامبر به کشورهای آسیایی می‌رسد.

ConceptD ۵۰۰ هم مجهز به پردازنده گرافیکی NVIDIA Quadro RTX ۴۰۰۰، پردازنده Core i۹-۹۹۰۰K اینتل با ۸ هسته و ۶۴ گیگابایت رم DDR۴ است. قیمت این رایانه ۱۷۰۰ دلار است.

 

یک نوت بوک این مجموعه ConceptD ۹ نام دارد که دارای نمایشگر ۱۷.۳ اینچی با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل، پردازنده نسل نهم Core i۹ اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX ۲۰۸۰ و ۳۲ گیگابایت رم DDR۴ بوده و ۵۰۰۰ دلار قیمت دارد. نوت بوک دیگر این مجموعه به نام ConceptD ۷ مجهز به پردازنده Core i۷ اینتل، پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX ۲۰۸۰، نمایشگر ۱۵.۶ اینچی با دقت ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل و وزن ۲.۱ کیلوگرم بوده و ۳۳۰۰ دلار قیمت دارد.

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics