تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

آغاز به کار سه واحد درشهرک صنعتی گلستان/تسهیلات۴۵میلیونی به اصناف

وزیر صمت در مراسم آغاز به کار سه واحد صنفی در شهرک صنعتی گلستان از پرداخت تسهیلات کم بهره و قرض‌الحسنه تا سقف ۴۵ میلیون تومان به اصناف خبر داد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری مهر، رضا رحمانی در بازدید از شهرک صنعتی گلستان و بازگشایی سه واحد صنعتی، اظهار داشت: این شهرک تا چند روز پیش حدود دو متر زیر آب بود. امروز در این شهرک سه واحد آغاز به کار کردند و کارگران به کار بازگشتند.

 

وی افزود: طبق پیگیری‌ها تا چند روز آینده بیشتر واحدهای فاز یک و دو آغاز به کار می‌کنند. خدا را شاکریم که فعالیت، کار، شور و نشاط دوباره به شهرک صنعتی گلستان بازگشته است.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در جلسات آتی دولت در مورد واحدها، شهرک‌ها و زیرساخت‌های صنعتی تصمیم گیری می‌شود، عنوان کرد: چیزی که اهمیت دارد این است که دولت به طور حتم در کنار تولیدگنندگان است و حداکثر توانش را برای جبران خسارت‌های وارده به این عزیزان به کار می‌گیرد.

 

رحمانی با بیان اینکه دولت در حوزه اصناف تسهیلات کم بهره و قرض الحسنه تا سقف ۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته است، گفت: همین طور که دولت تا کنون در حوزه زندگی مردم، محصولات کشاورزی و صنوف مصوبات خوبی داشته است، برای صنایع هم مصوبات خوبی خواهد داشت.

 

 

وی ادامه داد: در حوزه واحدهای صنعتی با مباحث زیرساخت شهرک‌ها، ورودی، ساختمان‌ها، تجهیزات، محصولات تولیدی و … مواجه هستیم. البته میزان آسیب‌های وارده مشخص شده است و دولت هم مصوبات لازم را می‌دهد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان‌های سیل زده گفت: آنچه اهمیت دارد این است که دولت در کنار مردم است. بازدید رئیس جمهور و حضور دیگر مسئولان به این دلیل است که مردم احساس کنند دولت در کنارشان است و همین طور تا پایان این بحران و تا زمانی که رونق به کسب و کارها بازگردد در کنارشان می‌ماند.

 

رحمانی اظهار داشت: قرار شد واحدهایی که امروز آغاز به کار کردند، روزهای تعطیل هم شیفت بگذارند تا تولیدشان به رونق بیفتد. این واحدها تولیدات خوبی دارند که توانسته بازار داخل و خارج را راضی کند و صادرات خوبی داشته باشند.

 

منبع خبر: مهر
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics