تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تمام قالیبافان در سال 98 تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند

رئیس مرکز ملی فرش ایران گفت: بزرگترین دغدغه تولیدکنندگان فرش، مساله بیمه و امنیت شغلی است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایسنا، دستپاک در نشست شورای فرش استان با اشاره به اینکه در گیلان قریب به ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر به قالیبافی اشتغال دارند، اظهار کرد: از این تعداد ۶۰۰۰ نفر تحت پوشش بیمه‌ای قرار گرفته‌اند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با بیان اینکه در جریان سفر رئیس جمهوری به گیلان برای نخستین بار تفاهم نامه همکاری دوجانبه مرکز ملی فرش ایران و استانداری گیلان به منظور توسعه و ترویج هنر صنعت فرش دستباف به امضا رسید، گفت: دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی و سند راهبردی مرکز ملی فرش ایران و همچنین تعامل با بانک‌های عامل و شرکت‌های خصوصی و دولتی در راستای توسعه متوازن و پایدار کسب و کار مرتبط با فرش دستباف گیلان، از جمله محورهای مهم این تفاهم نامه بود.

 

دستپاک افزود: بزرگترین دغدغه تولیدکنندگان فرش، مساله بیمه و امنیت شغلی است که خوشبختانه برای اولین بار در تاریخ ایران طی سال‌جاری می‌توان تمامی کسانی را که به قالیبافی اشتغال دارند تحت پوشش بیمه قرار داد و در ردیف بودجه ۹۸ تحقق صددرصد آن پیش بینی شده است.

وی، شناسنامه دار کردن و توسعه صنعت برندینگ را امری مهم دانست که در مرکز ملی فرش ایران با جدیت دنبال می‌شود.

 

دستپاک ادامه داد: استفاده از ظرفیت منطقه آزاد انزلی برای وارد کردن مواد اولیه ارزان‌تر، برپایی نمایشگاه بین المللی، تهاتر فرش دستباف با کالاهای وارداتی و برند سازی از راهکارهایی هستند که که می‌توان در گیلان دنبال کرد.

 

رئیس مرکز ملی فرش ایران، تبلیغات مؤثر در خصوص فرش دستباف را از الزامات فرهنگی توسعه فرش خواند و گفت: رسیدن به خودکفایی داخلی در گرو توجه به داشته‌های ارزشمند بومی محلی است.

منبع خبر: ایسنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics