تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بودجه راه آهن شهری همدان مصوب شد

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه عملیات ساخت راه آهن درون شهری همدان مصوب شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا حمیدرضا حاجی بابایی روز جمعه در بازدید از ستاد خدمات سفر نورزی همدان اظهار داشت: موفق شدیم در بودجه سال جاری راه آهن شهری (تراموا) را برای همدان مصوب کنیم.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه مصوبه مجلس شورای اسلامی در اختصاص بودجه برای راه آهن شهری مختص همدان است، گفت: این مصوبه به دولت ابلاغ شده و در سال جاری باید استانداری، شهرداری و تمام دستگاه‌های مرتبط توان خود را به کار گیرند و مطالعات را انجام دهند و برای اجرا اقدام کنند.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قانون نهایی شده و از این مرحله به بعد به توان مجموعه مرتبط است که کارها نهایی شود، تاکید کرد: قطار شهری همدان در کنار شهرهای دیگری که از این امتیاز برخوردارند فعال خواهد شد.
حاجی بابایی یادآور شد: کلانشهر باید قطار شهری داشته باشد و همدان نیز از این امتیاز بهره مند می شود.


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین باید از تمام امکانات روز برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه راه آهن همدان - ملایر در حال اجرایی شدن است، گفت: برای راه اندازی راه آهن زنجان به تبریز نیز امسال در ردیف بودجه 100 میلیارد ریال بودجه پیش بینی شد.

 

دانشگاه علوم پزشکی همدان به ابن سینا تغییر نام داد
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم چنین یادآور شد: تغییر نام دانشگاه علوم پزشکی همدان به دانشگاه ابن سینا مصوب و به دولت اعلام شده است.


حاجی بابایی افزود: این تغییر نام در راستای حفظ آثار و میراث فرهنگی پایتخت تاریخ و تمدن ایران و کلانشهر همدان صورت گرفته است.
وی افزود: این اقدام همچنین در راستای احیای نقش و جایگاه بوعلی سینا به عنوان دانشمند ایرانی در پیشرفت علوم پزشکی جهان و نیز تقویت جایگاه تاریخی و کهن همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران صورت گرفت که علاوه براین در تقویت تقویت نقش منطقه ای و ملی دانشگاه علوم پزشکی همدان تاثیر متقابل دارد.

 

منبع خبر: تسنیم
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics