تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

115 هزار مسافر از پایانه مرزی مهران تردد کردند

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: از 25 اسفند سال گذشته تا 6 فروردین، 115 هزار نفر از طریق مرز بین المللی مهران به داخل و خارج از کشور تردد کردند.

محمد حسنی روز چهارشنبه  افزود: از این تعداد تردد، 99 هزار و 894 نفر مربوط به مسافران ایرانی و مابقی مربوط به اتباع خارجی بوده است. 
وی با بیان عبور راحت و بدون معطلی زائران از مرز مهران به مقصد عتبات عالیات افزود: این میزان مسافر در مقایسه با مدت مشابه نوروز سال گذشته افزایش داشته است.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه تردد زائرین عتبات عالیات در روزهای مانده به تعطیلات ایام نوروز روبه افزایش است، یادآور شد: مرز مهران در این به صورت شبانه روز برای سفر به عتبات عالیات باز است. 


حسنی همچنین از آمادگی 74 شرکت حمل ‌و نقل مسافربری این استان در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: بیش از یک هزار و 600 دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافری عمومی شامل اتوبوس، مینی‌ بوس و سواری کرایه ‌ای در این ایام آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی است. 


وی از استقرار گروه های راهداری در جاده های مواصلاتی استان در طرح راهداری ویژه نوروز خبر داد و گفت: این اداره کل با استقرار گروه های ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین در ایام نوروز در جاده‌های استان به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی خواهد کرد. 


معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام تاکید کرد: احتیاط، صبر و حوصله در حین رانندگی و مسافرت از بسیاری از حوادث ناگوار و تصادفات جلوگیری می‌کند، لذا از رانندگان و گردشگران نوروزی در خواست می کنیم با رعایت قوانین سلامتی و نشاط در سفرها، ایام خوشی را برای خود و خانواده به ارمغان بیاورند. 


شهر مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب باختری ایلام قرار دارد و مرز بین المللی مهران در 11 کیلومتری آن از کانون های مهم تردد زائر و کالا به کشور عراق بشمار می رود. 

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics