تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ایران وسازمان توسعه صنعتی ملل متحداعلامیه همکاری امضاء کردند

در جریان دیدار محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با «لی یونگ» مدیرکل سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) دو طرف اعلامیه همکاری مشترکی را امضاء کردند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا، آذری جهرمی در مراسم امضای اعلامیه همکاری، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت سریع ایران در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات در طول سالیان اخیر و همچنین با عنایت به تعداد بالای نسل جوان و متخصص در این حوزه، زمان تقویت همکاریهای منطقه‌ای با کشورهای همسایه فرارسیده است. به این منظور، از طریق اعلامیه همکاری قصد داریم مشارکت فعالی را با یونیدو توسعه دهیم. ظرفیت‌ها و تخصص فنی یونیدو و خدمات مشاوره‌ای آن، موجب کارآمدتر شدن و پایداری چنین برنامه‌ای خواهد شد که درنهایت، به نفع کل منطقه خواهد بود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مدیرکل یونیدو نیز با اشاره به اهمیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان زیرساخت دیجیتال هر کشوری، اظهار داشت که اعلامیه همکاری در راستای اجرای برنامه کشوری با ایران است و گام مهمی تلقی خواهد شد تا یونیدو همکاریهای خود را با ایران در این حوزه توسعه دهد. 


وی ضمن اعلام حمایت کامل از اجرای فوری مفاد این اعلامیه، همچنین افزود: مشارکت میان ایران و یونیدو، موجب تقویت عملکرد بخش خصوصی از طریق ارتقای ارتباطات صنعتی و متنوع سازی، ازجمله با ایجاد فضای مطلوب سرمایه‌گذاری و رشد استارت آپ ها خواهد شد.


تقویت زنجیره ارزش ارتباطات و فناوری اطلاعات و خدمات پشتیبانی از استارت آپ ها؛ ارتقای محیط سرمایه‌گذاری با حمایت از ایجاد ارتباطات در بازار و تسهیل ارتباطات با مؤسسات مالی؛ ارائه حمایت مشورتی برای ایجاد مشارکت با شرکای داخلی و خارجی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، به‌ویژه در راستای ظرفیت‌سازی در محیط منطقه‌ای؛ تقویت رقابت و ظرفیت‌های صادراتی استارت آپ ها؛ توسعه برنامه‌های آموزشی برای استارت آپ ها و تقویت ایجاد شغل در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، ازجمله برخی حوزه‌های همکاری مندرج در اعلامیه همکاری ایران و یونیدو می‌باشد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics