تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیش از 37 هزارمسافر دیروز از طریق فرودگاه مهرآباد سفر کردند

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: دیروز (سه شنبه، ششم فروردین) 37 هزار و 631 نفر مسافر از فرودگاه مهرآباد سفر کردند که از این تعداد 18 هزار و 876 نفر مسافران خروجی و 18 هزار و 755 نفر مسافران ورودی بودند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، فرودگاه مهرآباد دیروز تعداد 156 پرواز خروجی و 155 پرواز ورودی داشته که در مجموع 311 پرواز را شامل می‌شود.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

در این پیوند، «میرسعید صفی‌نیا» مدیرکل فرودگاه مهرآباد اظهار داشت: با اینکه از پنجم فروردین بارندگی بطور مداوم در تهران ادامه داشته، اما پروازها به شرط مساعد بودن شرایط جوی فرودگاه های مقصد بدون وقفه انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اقدام های لازم در فرودگاه مهرآباد برای مقابله با شرایط موجود و جلوگیری از ایجاد خسارت بر اثر بارندگی شدید انجام شده است.
صفی‌نیا تاکید کرد: از زمان آغاز بارش، نیروهای عملیاتی در فرودگاه مهرآباد به صورت آماده‌باش مستقر هستند و تجهیزات فنی و ناوبری و نیز وضعیت رودخانه کن بررسی شده است.
وی گفت: فرودگاه مهرآباد برای هدایت و خدمت‌رسانی به پروازهای امدادی آماده است و هماهنگی لازم نیز با کمیته مدیریت بحران ستاد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مدیریت بحران استان تهران انجام شده است.


پنجم فروردین ماه، «سیاوش امیرمکری» مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بازدید از سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد و وضعیت رودخانه کن، از تمهیدات در نظر گرفته شده برای مقابله با شرایط جوی نامناسب بازدید کرد و گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان مرکز امدادرسانی به همه کشور باید در آمادگی کامل باشد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics