تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قائم‌مقام راه‌آهن: بخش خصوصی و راه‌آهن مکمل یکدیگرند

قائم‌مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از خدمات شرکت های خصوصی در نوروز امسال و همچنین حادثه سیل در استان های مختلف قدردانی کرد و گفت: بخش خصوصی و راه‌آهن مکمل یکدیگر و از یک خانواده اند.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری ایرنا از تارنمای راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری امروز (سه شنبه) در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال 98 افزود: هم‌افزایی راه‌آهن و بخش خصوصی با یکدیگر، افزایش و بهبود بیشتر خدمت‌رسانی در جابجایی بار و مسافر را به همراه داشته و سطح آن را ارتقا می‌بخشد.

عاشوری تاکید کرد وجود تحریم‌ها و کمبود منابع، دلیل قابل قبولی برای کاهش خدمت‌رسانی در راه‌آهن نیست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بازنگری شرح وظایف واحدها با هدف آمادگی در شرایط بحرانی 
قائم‌مقام راه‌آهن گفت: تجربه نوروز سال 98، بهترین نمونه برای تجربه‌اندوزی و انجام اصلاحاتی است که باید برای آمادگی در مقابل شرایط بحرانی و ارائه خدمت‌رسانی بهتر مورد توجه قرار گیرد.


وی افزود: جلسات ستاد نوروزی برای تحلیل عملکرد نوروز 98 تا رفع مشکلات گزارش شده، ادامه می یابد و در شرح وظایف واحدها برای آمادگی در ایام خاص و شرایط بحرانی بازنگری می شود.

پ
در این جلسه اقدامات انجام‌شده در مناطق سیلزده تشریح شد که مواردی چون تشکیل کمیته بحران و آماده‌باش در ستاد و مناطق راه‌آهن، آماده‌سازی تجهیزات ریلی و ماشین آلات و استقرار در این مناطق، جابجایی رایگان مسافران از مناطق سیلزده و اسکان موقت آسیب دیدگان را شامل می شد.
تشکیل قطار امداد، انتقال کمک های مردمی به مناطق سیلزده و انتقال مسافران و خودروهای آسیب دیده گردشگران نوروزی و استرداد کامل بهای بلیت مسافران قطارهای لغو شده از دیگر اقداماتی مورد اشاره در این دوره زمانی بود.


همچنین در این جلسه اقدامات نوروزی بررسی و پیشنهاد‌هایی برای امور پیش رو در سال ۹۸ مطرح شد.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید و سیل از بیست و هشتم اسفندماه گذشته آغاز شد و همه استان های کشور را درگیر کرد.
استان های گلستان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اضطراری قرار گرفتند.


وزیر کشور یکشنبه (بیست و پنجم فروردین ماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، میزان خسارت سیل را تا 35 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: 25 استان و بیش از چهار هزار و 400 روستا در کشور درگیر سیل شد.

 

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics