تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

گزارش تصویری از نمایشگاه بین‌المللی خودرو شیراز

شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در شیراز از 27 تیر الی 30م این ماه، هر روزه از ساعت 17 الی 22 در شهرک نمایشگاه های بین المللی استان فارس به نشانی شیراز، شهرک گلستان، بلوار دهخدا، برقرار است.

در این نمایشگاه شاهد حضور ۵۵ شرکت خودروساز داخلی و خارجی بودیم که این نشان‌دهنده افزایش ۱۱۰ درصدی مشارکت نسبت به سال گذشته است. همچنین فضای اختصاص‌یافته به نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته بیش از ۹۰ درصد افزایش یافته بود. امسال نمایشگاه قطعات خودرو به صورت جداگانه و در تاریخی متفاوت برگزار خواهد شد.

تقریبا تمامی شرکت‌های خودروساز داخلی و تمام خودروسازان خارجی که اجازه فعالیت در ایران را دارند در این نمایشگاه شرکت کرده و اکثرا اعضای جدید سبد محصولات خود را برای اولین بار در این نمایشگاه رونمایی کردند.

BYD

شرکت کارمانیا نماینده BYD، از سه محصول خود رونمایی کرد.


Mitsubishi


شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، در حاشیه نمایشگاه، تست درایو شاسی بلند اوتلندر را برگزار کرد که با استقبال خوبی هم مواجه شد.

DS Automobiles

آرین موتور همچنین در اولین حضور خود در نمایشگاه، تخفیف دومیلیونی و وام 18 ماهه بدون بهره را برای DS6 و  DS5LS در نظر گرفته و آنها را برای نمایش در منظر عموم قرار داد.

DS3 و DS6 نیز برای تست درایو قرار داده شده بودند.

JEELY

شرکت خودروسازان بم نماینده رسمی جیلی در ایران برای فروش Jeely GC6، سه روش فروش را در نظر گرفته است.

در روش نقدی این خودرو می توان با پرداخت 47 میلیون و 800 هزار تومان و دریافت تخفیف 600 هزار تومانی بعد از یک ماه صاحب این خودرو شد.

در خرید اعتباری نیز با پیش پرداخت های یک، دو یا سه مرحله ای با تقبل هزینه به ترتیب 20، 23 یا 18 میلیون تومان و دریافت تخفیف 400 تا 900 هزارتومانی میتوان این خودرو را خریداری کرد.

همچنین فروش اقساطی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که ابتدا مبلغ 29 میلیون و 800 هزار تومان به صورت نقد و مابقی آن در  12 قسط 1 میلیون و 530 هزار تومانی پرداخته می‌شود. موعد تحویل آن نیز یک‌ماهه بوده و در صورت تاخیر 2.5 درصد سود برای مشتری در نظر گرفته می‌شود.

NISSAN

شرکت جهان نوین آریا نیز در اولین حضور خود در نمایشگاه بین المللی خودرو علاوه بر نیسان جوک و ایکس تریل از پاترول جدید با کیت بدنه نیسمو و رینگ‌های غول‌پیکر 22 اینچی رونمایی کرد.

RENAULT

نگین خودرو با دو خودروی محبوب کولئوس و سدان زیبای تلیسمان ظاهر شده است. این شرکت همچنین خودروهای پرفروش داستر و سیمبل را به همراه خود آورده و تخفیف 1.5 درصدی را به مناسبت نمایشگاه شیراز در کنار شرایط فروش نقدی و اعتباری برای خریداران قرار داده است.

CHERRY

چری جدید تیگو7 نیز در نمایشگاه رونمایی و قیمت آن نیز 129 میلیون تومان اعلام شد.

BAHMAN

گروه بهمن با مجموعه شرکت‌های بهمن موتور، بهمن لیزینگ،  بهمن دیزل، ایران دوچرخ و سیبا موتور پذیرای علاقمندان و بازدیدکنندگان نمایشگاه خودرو شیراز است.

IKCO

ایران خودرو با جدیدترین محصولات سبد خود در نمایشگاه حضور یافته است. دنا پلاس، تندر پلاس، هایما توربو، ویتارا فیس‌لیفت، سورن توربو، اچ‌سی کراس، پژو 2008 و 508 از محصولات حاضر در این نمایشگاه بودند.

JAC

جک S3 با قیمت 71.900.000 تومان و با موعد تحویل مهر، آبان و آذرماه سال 96 از سوی "کرمان‌موتور" پیش فروش میشود.

بمناسبت عرضه اولیه این خودرو تخفیف 2.500.000 تومانی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است و با قیمت 69 میلیون و 400 هزار تومان به فروش میرسد.

SAIPA

گروه خودروسازی سایپا در فضایی بالغ بر 5500 مترمربع محصولات شرکت های زیرمجموعه از جمله سراتو، کوئیک، ساینا، آریو تاکسی، برلیانس، H320، H330، H220  و H230، ساندرو استپ وی، ون هایس، ریچ، سیتروئن، از گروه چانگان CS35 ،CS75 ، EDO، NEWBENI ، استرالیس ، یوروکارگو ، درکا، ون مسافری، مینی بوس، پادرا، کامیون ولو FH500، کامیون ولو KX480، کامیون کشنده FM460، کامیون باری میدلام ، کامیونت فوتون ، تریلر سه محور و تریلر دو محور را در معرض دید علاقه مندان و بازدیدکنندگان قرار داد.

همچنین معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا از عرضه خودروی کوئیک در مدل‌های مختلف آن به قیمت بین 33 تا 40 میلیون تومان خبر داد. تقی زاده همچنین اظهار کرده است: کوئیک خودرویی 100 درصد ایرانی است و نام آن ایرانی بوده و مربوط به منطقه‌ای از کردستان است.

Citroen

گروه خودروسازی سایپا قیمت 2 محصول سیتروئن را در ایران تعیین نمود و بر همین اساس قیمت خودروی سیتروئن C6 معادل 220 میلیون و خودروی سیتروئن C4 معادل 140 میلیون تومان تعیین شد. فروش و پیش فروش این 2 خودرو به زودی آغاز خواهد شد.

منبع خبر: اقتصلاد انلاین
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics