تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تردد نیم میلیون مسافر در ایام نوروزی از فرودگاه مهرآباد

فرودگاه مهرآباد در 14 روز گذشته با اعزام و پذیرش بیش از نیم میلیون مسافر در نوروز امسال بیشترین سهم از این نظر را در پروازهای نوروزی به خود اختصاص داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، سفرهای نوروزی از بیست و پنجم اسفند گذشته آغاز شده است و تا هفدهم فروردین ماه ادامه می یابد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش تارنمای شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، براساس آمار فرودگاه‎های کشور از بیست و پنجم اسفند گذشته تا نهم فروردین فرودگاه مهرآباد با اعزام و پذیرش بیش از 574 هزار مسافر در قالب نشست و برخاست چهار هزار و 749 پرواز بیشترین مسافر نوروزی را داشت.

 

پس از مهرآباد، فرودگاه امام خمینی (ره) با میزبانی نشست و برخاست 2 هزار و 85 پرواز بیش از 340 هزار مسافر را به مقاصد خارج از کشور اعزام یا آنان را پذیرش کرد و در رتبه دوم قرار گرفت.
پس از آن فرودگاه مشهد با اعزام و پذیرش بیش از 300 هزار مسافر در مقاصد داخلی و خارجی قرار گرفت.
در این فرودگاه نشست و برخاست 2 هزار و 64 پرواز ثبت شد.
فرودگاه شیراز با اعزام و پذیرش نزدیک به 123 هزار مسافر و میزبانی یک هزار و 121 پرواز جایگاه چهارم را از آن خود کرد.

 

فرودگاه اصفهان با اعزام و پذیرش بیش از 77 هزار مسافر در قالب 695 پرواز در جایگاه پنجم و فرودگاه اهواز با اعزام و پذیرش نزدیک به 67 هزار مسافر و میزبانی 664 پرواز در رتبه ششم فرودگاه‎های کشور در سفرهای نوروزی قرار دارد.

 

پرترافیک‎ترین روز کاری نیز مربوط به بیست و هفتم اسفند گذشته در فرودگاه مهرآباد می شود. در این روز 393 پرواز با بیش از 47 هزار مسافر هدایت شد.
به گزارش ایرنا، 21 هزار مجوز پرواز داخلی و خارجی به طور فوق العاده برای بازه زمانی بیست و پنجم اسفند گذشته تا هفدهم فروردین ماه صادر شده است.


دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی ایران بیست و نهم اسفندماه گذشته به ایرنا گفت: برای انجام سفرهای ایمن و مطلوب در ایام نوروز 98، بیش از 21 هزار صندلی توسط 17 شرکت های هوایی آماده شده است.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics