تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

بیش از 7 میلیون مسافر نوروزی با ناوگان جاده ای جابجا شدند

ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای در دوره طرح نوروزی (بیست و پنجم اسفند گذشته تا هفدهم فروردین امسال) بیش از هفت میلیون و 370 هزار مسافر را با 705 هزار و 173 سرویس جابجا کردند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، تارنمای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بر اساس آمار ستاد طرح نوروزی اعلام کرد بیشترین مسافر جابجا شده توسط ناوگان عمومی به ترتیب به مقاصد استان های تهران، خراسان رضوی و اصفهان رهسپار شدند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

مسافران استان های خوزستان، مازندران، گیلان، فارس، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، همدان و لرستان در رده های بعد قرار گرفتند.


بر پایه آمارها، میزان جابجایی ها با ناوگان عمومی حمل و نقل جاده ای با توجه به شرایط جوی نامناسب و وقوع سیل در برخی استان های مسافرپذیر نسبت به مدت مشابه پارسال 11 درصد کاهش یافت.


به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید و سیل از بیست و هشتم اسفندماه گذشته آغاز شد و همه استان های کشور را درگیر کرد.
استان های گلستان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اضطراری قرار گرفتند.

 

سهم تقریبا برابر مسافران ورودی و خروجی از مرز زمینی

در مدت 22 روز اجرای طرح، مجموع تردد از نقاط مرزی زمینی یک میلیون و 56 هزار نفر بود.
در این دوره 520 هزار و 797 نفر (49.3 درصد) مسافران ورودی به ایران بودند و 535 هزار و 646 نفر (50.7 درصد) از کشور خارج شدند.
پرترددترین نقاط مرزی به ترتیب آستارا، مهران، بیله سوار، دوغارون و شلمچه بود.


مسافران می توانند با مراجعه به تارنمای www.141.ir یا تماس با شماره تلفن 141 و سامانه پیامکی 2000141 به طور غیرحضوری از عملکرد حمل و نقلی شرکت، راننده و کارکنان آن شکایت کنند.
همچنین امکان شکایت حضوری با مراجعه به دفترهای نمایندگی‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مستقر در پایانه‌های مسافری عمومی و اداره های کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌ها فراهم است.​

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics