تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی از تجهیز و استقرار شتاب‌دهنده‌ها

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از حمایت صندوق از تجهیز و استقرار شتاب‌دهنده‌ها خبر داد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دولت، دکتر سیاوش ملکی‌فر در مراسم اختتامیه پنجمین رویداد آموزشی و تجربی ایده تا عمل با محوریت فناوری‌های مالی و فین‌تک در حسابداری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب برگزار شد، با اشاره به دغدغه‌های کارآفرینی در حوزه استارتاپی، گفت: همواره در رویدادهای استارتاپی این نگرانی وجود دارد که اگر فردی سراغ کارآفرینی و ایجاد کسب و کاری رفت، منابع مالی آن را چگونه باید تامین کند و آیا نهادی از او حمایت خواهد کرد؟ من در اینجا از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی به کارآفرینان حوزه استارتاپی قول می‌دهم که منابع مالی مورد نیاز آنها را تامین خواهیم کرد و آنها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ویژه صندوق نوآوری و شکوفایی برای استقرار شتاب‌دهنده در کشور گفت: ما در صندوق برنامه‌های خوبی را برای حمایت از شتاب دهنده‌ها در سراسر کشور درنظر گرفته‌ایم و به دنبال آن هستیم با هماهنگی با دانشگاه‌ها در کشور، شتاب دهنده‌ها را تجهیز کنیم. افرادی هم که در این حوزه فعالیت می‌کنند نگران فضای استقرار نباشند، ضمن اینکه هم منابع و هم تجهیزات برای ادامه فعالیت آنها از طرف صندوق نوآوری و شکوفایی تامین خواهد شد.


ملکی‌فر در پایان به مهمترین الزامات کارآفرینی به خصوص در حوزه استارتاپ‌ها اشاره کرد و گفت: بسیاری معتقدند آنچه بیش از همه در دنیای کارآفرینی اهمیت دارد ایده‌ها است، در حالی که حسب تجربه می‌گویم ایده‌ها چندان در این حوزه اهمیت ندارد، بلکه این اجرای خوب است که حائز اهمیت است. کسانی که در چنین فضایی قدم گذاشته‌اند باید وقت و انرژی صرف آن کنند و بدانند که در مسیر سختی قدم گذاشته‌اند که امیدواریم موفقیت‌های آنها را در آینده شاهد باشیم.

منبع خبر: دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics