تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

جایگزینی تولیدات داخلی به جای واردات/ تحریم فرصتی برای تولید است

مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات وزارت صنعت، معدن و تجارت جایگزینی تولیدات با کیفیت داخلی به جای واردات را از اهم برنامه های امسال دانست و گفت: هم اکنون بسیاری از مجریان طرح ها ترجیح می دهند به جای واردات تولید داشته باشند.

 به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا ، امیر حسین شیروی ، در تشریح برنامه های سال ۹۸ این دفتر گفت: تحریم جا به جایی منابع ارزی و واردات را برای ما مشکل کرده و این بهترین موقعیت برای رونق تولید داخل است.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مجریان طرح ها ترجیح می دهند به جای واردات تولید داشته باشند، افزود: البته با توجه به اینکه تمام کالاهایی که تولید داخل هستند، به واردات هم وابستگی دارند و این مسئله تولید داخل را با مشکل مواجه می کند.

 

مدیر کل صنایع ماشین سازی و تجهیزات با تاکید بر اینکه بدون تردید یکی از راه های کاهش رفع مشکل واردات جایگزینی تولید به جای آن ها است، تصریح کرد: هدایت به سمت تولید داخل امتیازی است که در سال ۹۸ داریم.

 

شیروی با تاکید بر اینکه تولیدات برخی از شرکت ها با کالاهای وارداتی برابری می کند، افزود: امسال نیازهای کشور را با ترغیب سازندگان داخلی مطرح کرده و آن ها را به سمت مواردی که تاکنون واردات زیادی داشتند، اما قابلیت ساخت آن ها را در داخل داریم، ترغیب می کنیم.

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics