تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مشارکت با بخش خصوصی، اولویت اصلی در تکمیل خدمات روبنایی و آماده‌سای پروژه‌های مسکن مهر

طاهرخانی مشارکت با بخش خصوصی را اولویت اصلی در تکمیل خدمات روبنایی و اماده سازی پروژه های مسکن مهر اعلام کرد و گفت: پروژه های روبنایی افتتاح شده فعلی پردیس نتیجه همین مشارکت با بخش خصوصی است که بدون استفاده از منابع بخش دولتی تا کنون اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دولت، حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی شهرجدید پردیس که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد با اشاره به هم‌افزایی شکل گرفته در مجموعه وزارتخانه برای تکمیل و بهره برداری از تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر کشور بیان کرد: تکمیل سایت های مسکن مهر اولویت اول شرکت عمران در برنامه های سال جاری در مجموعه شهرهای جدید بوده که قطعا بخش عمده ای از ان به جز واحدهای معارض دار و یا واحدهایی که دارای پرونده حقوقی هستند تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

طاهرخانی در ادامه تحویل محیط مسکونی مناسب را مهمترین موضوع مورد توجه در فرایند تکمیل واحدهای مسکن مهر دانست و گفت: قطعا تحویل واحدها بدون زیرساخت های لازم، خود مقدمه ایجاد بدمسکنی خواهد بود که در صورت بروز در این حوزه، دولت آغاز کننده آن خواهد بود.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه سخنان خود مشارکت با بخش خصوصی را اولویت اصلی در تکمیل خدمات روبنایی و اماده سازی پروژه های مسکن مهر اعلام کرد و گفت: پروژه های روبنایی افتتاح شده امروز نتیجه همین مشارکت با بخش خصوصی است که بدون استفاده از منابع بخش دولتی تا کنون اجرا و به بهره برداری رسیده است.

 

این مقام مسئول با تاکید براینکه وعده دادیم تا در اجرای خدمات روبنایی از دستگاه های خدمات رسان عقب نمانیم گفت: امروز ٩٠٠ میلیارد تومان قرارداد مشارکتی با سرمایه بخش خصوصی در پردیس اغاز شده که تنوعی از مجموعه خدمات درمانی، آموزشی، تجاری و فضای سبز را با خود به همراه خواهد داشت.

 

 

 

وی احتراز از برجسته سازی افتراق بین شهرهای جدید و سایت مسکن مهر را از دیگر نکات مورد توجه در برنامه اجرایی شرکت عمران شهرهای جدید اعلام کرد و افزود: سایت های مسکن مهر زمانی قابل استفاده مناسب خواهند بود که جریان معکوس از شهرهای موجود به این سایت ها اتفاق بیفتد، در این راستا باید هرگونه اقدام لازم جهت جلب توجه ساکنین به این نواحی را انجام دهیم.

 

طاهرخانی با اشاره به موضوع تولید و عرضه ٢٠٠ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید تا افق ١٤٠٠ بیان کرد: اساس کار ما در این پروژه مشارکت بخش خصوصی بوده و دیگر نمیخواهیم تا در اجرای آن از یک پیمانکار بزرگ دولتی استفاده کنیم.

 

این مقام مسئول مکان یابی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی ، تنوع اقشار اجتماعی و رعایت اصول شهرسازی را از مهمترین تفاوت های طرح تولید و عرضه مسکن با پروژه مسکن مهر دانست و گفت: قطعا در این برنامه شاهد افزایش محدوده شهری و توسعه انها نبوده و به دلیل جلوگیری از اتلاف منابع از بخش خصوصی استفاده خواهیم کرد، همچنین در این پروژه محدودیتی برای متراژ و اقشار اجتماعی نداشته و اصول شهرسازی را در اماده سازی و محوطه سازی قبل از اغاز ساخت واحدها به جد رعایت خواهیم کرد.

منبع خبر: دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics