تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

تامین مواد اولیه جدی ترین هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ است

مدیر کل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی از تامین مواد اولیه به عنوان جدی ترین هدف وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال ۹۸ خبر داد و گفت: رفع موانع موجود در تامین مواد اولیه با جدیت پیگیری و اقدامات لازم انجام می شود.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از شاتا ، افسانه محرابی در خصوص برگزاری دومین کارگروه ملی کفش در استان آذربایجان شرقی گفت: در این جلسه مسائلی از قبیل کمبود مواد اولیه داخلی، تخصیص ارز جهت مواد اولیه وارداتی، مسائل و مشکلات واحدهای صنفی و صنعتی و برنامه ریزی جهت ایجاد شهرک تخصصی کفش و ساماندهی واحدهای تولیدی ذکر شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وی افزود: رونق تولید در صنایع نساجی، پوشاک و کفش از برنامه های اولویت دار وزارت صنعت، معدن و تجارت در سال جدید است. همچنین ارتقای کیفی و کمی رقابت پذیر بودن و صادرات محور کردن این صنایع از دیگر برنامه های مهم امسال است.


رییس کارگروه ملی کفش تامین مواد اولیه داخلی و وارداتی را از جدی ترین اهداف معاونت امور صنایع دانست و افزود: رفع موانع موجود در تامین مواد اولیه از جمله تخصیص ارز، مواد اولیه پتروشیمی، مشکلات سازمان دامپزشکی در واردات پوست با جدیت پیگیری و اقدامات لازم انجام می شود.


محرابی عنوان کرد: به منظور دستیابی به اهداف کارگروه، جلسات به صورت دو ماهه و هر جلسه در یکی از استان های قطب تولیدکننده کفش تشکیل می شود.


وی ادامه داد: این امر از یک سو زمینه گردهمایی مسئولان، روسای اتحادیه ها و تشکل های تخصصی کفش در استان های مختلف را فراهم می کند و از سوی دیگر مشکلات و پتانسیل های واحدهای تولیدی آن استان از نزدیک بررسی می شود. همچنین در حاشیه جلسات کارگروه از واحدهای صنعتی و صنفی کفش آن استان بازدید می شود.


بنابراین گزارش، مدیر کل صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی به همراه اعضای کارگروه ملی کفش در استان آذربایجان شرقی در ادامه از چند واحد کفش بازدید کردند.


شایان ذکر است؛ کارگروه ملی کفش با هدف بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی کفش، تامین مواد اولیه، ساماندهی واحدهای تولیدی کوچک و توسعه و رونق تولید در سال ۹۷ تشکیل و اولین جلسه آن در اسفند همان سال در استان قم برگزار شد.

 

 

منبع خبر: پایگاه اطلاع رسانی دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics