تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۴ داروی دانش‌بنیان "ایران‌‌ساخت" رونمایی می‌شود

در سفر معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری به استان البرز از ۴ داروی ضد سرطان و ضد دیابت تولیدشده به دست فعالان یک شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی اشتهارد رونمایی می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از دولت، استان البرز ۱۷ اردیبهشت‌ماه میزبان کاروان علمی و فناوری شد تا تازه‌ترین دستاوردهای فناورانه و محصولات ایران‌ساخت، به نمایش درآید.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


ستاری سپس همراه با وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، با حضور در شرکت پرسیس‌ژن پار، در مراسم رونمایی و تحویل دو واکسن شرکت می‌کند.
در ادامه این سفر ساختمان جدید پارک با حمایت معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهوری احداث شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.


شرکت دارویی و غذایی اکتوور، تولیدکننده محصولات دارویی مستقر در شهرک صنعتی بهارستان، محصولات دانش‌بنیان خود را به معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری معرفی می‌کنند.


ستاری، همچنین به شرکت کشت و صنعت رعنا می‌رود. این شرکت دانش‌بنیان، به عنوان یکی از بزرگترین مراکز تحقیقاتی و تولیدی گیاهان مثمره و غیر مثمر را با فناوری کشت بافت تولید می‌کند.


افتتاح خط تولید کاتالیست‌ها
شرکت دانش‌بنیان گهرسرام به عنوان تولید کننده انواع کاتالیست و جاذب‌ها، بخشی از نیاز صنعت پتروشیمی کشور را با تولیداتش تأمین کرده است. این شرکت دانش‌بنیان، میزبان معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری و همراهانش خواهد بود تا خط ازدیاد تولید کاتالیست را افتتاح کند.

 

این سفر فرصتی فراهم می‌کند تا فعالان فناور این شرکت‌ها، ضمن معرفی توانمندی‌های فناورانه، از نیازها و دغدغه‌هایشان برای تولید محصولات دانش‌بنیان ایران‌ساخت و رونق تولید با معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری بگویند.

منبع خبر: دولت
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics