تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

۱۹ میلیارد ریال به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی پرداخت شد

۱۹ میلیارد ریال به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی پرداخت شد

امامدادی با بیان اینکه ۱۹ میلیارد ریال به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی پرداخت شد، گفت: افراد فعال در این طرح باید روی پای خودشان بایستند و به معنای واقعی کلمه به توانمندی برسند.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهناز امامدادی» امروز (7 اردیبهشت) در جلسه بررسی روند اجرای الگوی توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی توجه خوبی به بحث توسعه این مشاغل تاکنون داشته است .

 

رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه خراسان جنوبی ظرفیت خود را در راستای اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی افزایش دهد، گفت: تعداد شبکه و محصولات برندسازی شده در این استان را بیان و معرفی کنید .


وی با اشاره به اینکه حدود 19 میلیارد ریال تسهیلات به اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی در این استان پرداخت شده است، افزود: 10 میلیارد ریال از این مقدار به پشتیبانان طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی مرداخت کرده ایم .


امامدادی با توجه به اینکه خراسان جنوبی ظرفیت خوبی در زمینه پشتیبانی دارد، گفت: در خصوص بحث تسهیلات پرداختی برای اشخاص پشتیبان بارها بیان کرده ایم که ماهیت تسهیلات ارزان قیمت فسادزا است .


رییس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بحث خرید تضمینی اشاره کرد و تاکید داشت: ما به دنبال این هستیم که افراد پشتیبان روی پای خودشان بایستند و به معنای واقعی کلمه به توانمندی برسند و ما چنین اعتباری و وقتی برای این بحث نداریم و باید به این سمت برویم که خودشان تمام کار را در دست بگیرند هر چند سختی هایی دارد .

 

منبع خبر: وزارت تعاون
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics