تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

قائم‌مقام راه‌آهن: بخش خصوصی و راه‌آهن مکمل یکدیگرند

قائم‌مقام راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از خدمات شرکت های خصوصی در نوروز امسال و همچنین حادثه سیل در استان های مختلف قدردانی کرد و گفت: بخش خصوصی و راه‌آهن مکمل یکدیگر و از یک خانواده اند.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، حسین عاشوری (سه شنبه) در پنجمین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی سال 98 افزود: هم‌افزایی راه‌آهن و بخش خصوصی با یکدیگر، افزایش و بهبود بیشتر خدمت‌رسانی در جابجایی بار و مسافر را به همراه داشته و سطح آن را ارتقا می‌بخشد.
عاشوری تاکید کرد وجود تحریم‌ها و کمبود منابع، دلیل قابل قبولی برای کاهش خدمت‌رسانی در راه‌آهن نیست.

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

بازنگری شرح وظایف واحدها با هدف آمادگی در شرایط بحرانی

قائم‌مقام راه‌آهن گفت: تجربه نوروز سال 98، بهترین نمونه برای تجربه‌اندوزی و انجام اصلاحاتی است که باید برای آمادگی در مقابل شرایط بحرانی و ارائه خدمت‌رسانی بهتر مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: جلسات ستاد نوروزی برای تحلیل عملکرد نوروز 98 تا رفع مشکلات گزارش شده، ادامه می یابد و در شرح وظایف واحدها برای آمادگی در ایام خاص و شرایط بحرانی بازنگری می شود.
در این جلسه اقدامات انجام‌شده در مناطق سیلزده تشریح شد که مواردی چون تشکیل کمیته بحران و آماده‌باش در ستاد و مناطق راه‌آهن، آماده‌سازی تجهیزات ریلی و ماشین آلات و استقرار در این مناطق، جابجایی رایگان مسافران از مناطق سیلزده و اسکان موقت آسیب دیدگان را شامل می شد.

 

تشکیل قطار امداد، انتقال کمک های مردمی به مناطق سیلزده و انتقال مسافران و خودروهای آسیب دیده گردشگران نوروزی و استرداد کامل بهای بلیت مسافران قطارهای لغو شده از دیگر اقداماتی مورد اشاره در این دوره زمانی بود.

 

 

 

همچنین در این جلسه اقدامات نوروزی بررسی و پیشنهاد‌هایی برای امور پیش رو در سال ۹۸ مطرح شد.
به گزارش ایرنا، بارندگی های شدید و سیل از بیست و هشتم اسفندماه گذشته آغاز شد و همه استان های کشور را درگیر کرد.
استان های گلستان، مازندران، ایلام، کرمانشاه، لرستان، خوزستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد در شرایط اضطراری قرار گرفتند.


وزیر کشور یکشنبه (بیست و پنجم فروردین ماه) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، میزان خسارت سیل را تا 35 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: 25 استان و بیش از چهار هزار و 400 روستا در کشور درگیر سیل شد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics