تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مدیرعامل راه آهن: تردد قطارهای باری برنامه ای به 70 درصد افزایش می یابد

مدیرعامل شرکت راه آهن با اشاره به اهمیت افزایش تردد قطارهای برنامه ای در خطوط ریلی کشور گفت: برای تسهیل جابجایی بار در شبکه تردد قطارهای باری برنامه ای به 70 درصد افزایش می یابد.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از ایرنا، «سعید رسولی» روز شنبه همزمان در نخستین روز هفته ایمنی در راه آهن در شورای هماهنگی مدیران راه آهن افزود: هم اکنون 40 درصد قطارهای باری در خطوط ریلی کشور برنامه ای است و درصدد هستیم که تعداد آن تا پایان سال جاری به 70 درصد افزایش یابد.

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه عملی شدن شاخص های درآمدی راه آهن به خصوص در بخش بار، از اولویت های راه آهن در سال جاری است، گفت: توجه به ارتقا درآمد، شاخص درآمد در کنار تن کیلومتر ، میزان تناژ و بارگیری و تخلیه از مهم ترین اولویت های راه آهن در سال جاری است.


وی با بیان اینکه باید دانش و تجربه کارکنان باسابقه راه آهن به جوانان متخصص منتقل شود تا در آینده شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه صنعت حمل ونقل ریلی کشور باشیم، تصریح کرد: گزارش ارزشمندی که از سوی 12 گروه کارشناسی راه آهن پس از جاری شدن سیل منتشر شد، نشان داد که بسیاری از واقعیت ها و راهکارهای حل مشکل در شبکه که از سوی همکاران متخصص ما ارایه شده بود نتایج خوبی داشته است.


مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران بر تسهیل امور و کاهش بوروکراسی سازمانی تاکید کرد و گفت: این موضوع باعث افزایش سرعت عمل و چابکسازی فرآینده ها شده و ارزش زحمات همکاران در طول شبکه را بیش از پیش نشان خواهد داد.


رسولی، ایمنی را برند، شعار و تابلو این شرکت عنوان کرد و گفت: ویترین راه آهن خدمات مسافری ارائه شده به مردم عزیز کشورمان است، اما پایه و اساس این خدمت، ایمنی است و به همین دلیل باید این حوزه به جد مورد توجه مدیران قرار گیرد، نظارت ها در آن افزایش یافته و با ارتقای ایمنی و آسایش و استفاده از ظرفیت ایستگاه ها سرویس دهی مطلوب به مردم شریف کشورمان افزایش یابد .

 

 


وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد مزیت های رقابتی برای حمل و نقل ریلی ، توجه به این امر را از برنامه های پیش روی راه آهن دانست و افزود: افزایش 30 درصدی قطارهای برنامه ای، شناسایی مراکز بار و اتصال ان به شبکه سراسری ریلی، افزایش ظرفیت های تخلیه و بارگیری در پایانه های باری و ایجاد مراکز لجستیکی از اهم برنامه های پیش روی ما است .

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics