تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

وزیر راه:توانمندی نیروی انسانی کشور امکان عبور از تحریم را فراهم کرد

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز پیشرفت‌های نیروی انسانی متعهد و متخصص، امکان عبور از تحریم‌ها را فراهم ساخته و در صنعت پشتیبان صنایع هوایی مانند صنعت راداری و صنایع ناوبری نیز از قطعات تولید داخل و ظرفیت داخلی استفاده می‌شود.

 

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاریاز وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز برخوردار از نیروی انسانی فاخر است که در بخش های علمی، فناوری، صنعتی و عملیاتی فعالیت می کنند. 

 

گردش چند دقیقه ای:
مسیر خدمات مالی و حسابداری را مجازی طی کنید

وزیر راه و شهرسازی تحریم‌ها علیه صنعت هوانوردی کشور را غیرقانونی و با هدف تسلیم سازی ایران دانست و گفت: صنعت هوایی کشور از ابتدا تحت تحریم ظالمانه قرار گرفته و امروز شرایط سخت‌تر از گذشته است.

 

اسلامی پیرامون وضعیت بدهی انباشته هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: بدهی انباشته این شرکت از سال 64 آغاز شد و شامل بدهی دولت به این شرکت و بلعکس است و از ظرفیت قانون بودجه 97 استفاده شد و یکهزار و 645 میلیارد تومان با توجه به مصوبه ها، این رقم تسویه حساب شد و سال 98 نخستین سالی است که هما زیان انباشته در دفاترش ندارد.


به گفته وی، ایران‌ایر یکی از ظرفیت‌های ارزشمند کشور محسوب می شود و برای خصوصی‌سازی ایران‌ایر، باید نسبت به ارزشمندسازی سهام این شرکت و عرضه آن اقدام کرد.

منبع خبر: ایرنا
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics