تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

مهم‌ترین اعداد خودرویی در هفته‌ای که گذشت

از بیوک رگال جدید تا فوردی که در اختیار پلیس قرار گرفت؛ قصد داریم نگاهی به مهم‌ترین اعداد دنیای خودرو در هفته‌ای که گذشت بیندازیم.

در دنیای خودرو اعداد نقش بسیار مهمی دارند و یکی از روش‌های سنجش هستند. امروز قصد داریم اعداد خودرویی مهم هفته را مرور کنیم، جایی که نام کمپانی‌هایی چون بیوک و فورد و مرسدس بنز هم به چشم می‌خورد.

1042

این میزان وزن به کیلوگرمی است که مرسدس ایکس کلاس جدید، می‌تواند در محفظه بار خود حمل کند. این پیکاپ لوکس مرسدس بنز، در خاک کشور آمریکا فروخته نخواهد شد اما سایر مشتریان در بازارهای دیگر، می‌توانند از بین موتورهای بنزینی و دیزلی انتخاب کنند. این پیکاپ با همکاری نیسان و با استفاده از پلتفرم نیسان ناوارا ساخته شده و به زودی در کشور آلمان و در یک شوروم به نمایش در خواهد آمد.

3000

این تعداد خودروهایی است که در مجموعه باورنکردنی سلطان برونئی وجود دارد. تصاویر و ویدئوهایی که از این مجموعه منتشر شده‌اند، حضور سوپر اسپرت‌ها، SUV های فراوان و خودروهای دیگری دیده می‌شود که نمی‌توان قیمتی برای آنها تعیین کرد. همه این خودروها به سلطان برونئی تعلق دارند.

160

حداکثر سرعتی که خودروی فورد F150 پلیس است. این خودرو بر اساس FX4 آفرود ساخته شده و نخستین پیکاپ فورد برای پلیس محسوب می‌شود. اما این نسخه خاص، تغییراتی زیادی را تجربه کرده اعم از ترمزهای قدرتمندتر و سیستم الکتریکی مقاوم‌تر. حتی برای اینکه موتور V6 اکوبوست فورد در تعقیب و گریزهای سخت و طولانی دچار مشکل نشود، سیستم خنک کننده آن هم آپگرید شده است.

51

این میزان قدرت به اسب بخاری است که بیوک رگال GS 2018، بیشتر از نسل قبلی خود دارد. از ویژگی‌های مهم آن می‌توانیم به موتور 6 سیلندر 3.6 لیتری، سیستم چهار چرخ متحرک، ترمزهای برمبو، و سیستم تعلیق تطبیق پذیر اشاره کنیم. قیمت آن از 40 هزار دلار آغاز خواهد شد که ای قیمت، رگال GS 2018 را به گزینه خوبی برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال یک خودروی اسپرت لوکس هستند.

15

پورشه کاین فروش خوبی را تجربه کرده که 15 درصد از مجموع فروش آن، متعلق به نسخه‌های دیزلی است. این کمپانی در نظر دارد که تا پایان دهه میلادی جاری، تصمیم خود را مبنی بر حیات و یا عدم حیات موتورهای دیزلی نهایی کند. موتور دیزلی نخستین بار در نسخه 2009 پورشه کاین مورد استفاده قرار گرفت.

منبع خبر:
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics