تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

پلمب ۱۲ رستوران در استان البرز به دلیل استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل بیش از ۱۶۶۷ فقره پرونده در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در استان البرز خبر داد و گفت: ۱۲ رستوران به علت رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد پلمب شد.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاریمیزان، مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز از تشکیل بیش از ۱۶۶۷ فقره پرونده در طرح نظارتی نوروز ۹۸ در استان البرز خبر داد و گفت: ۱۲ رستوران به علت عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از مواد تاریخ گذشته و فاسد پلمب و قریب ۲ تن مواد غذایی معدوم و پرونده تخلف تشکیل شد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز گفت: در این طرح شش شعبه رسیدگی به صورت سیار در معیت کارشناسان بهداشت، بازرسین اصناف، و کارشناسان میراث فرهنگی و جهانگردی برای برخورد با متخلفین و نظارت بر توزیع میوه، توزیع مرغ و گوشت گرم شرکت داشتند.

 

 

وی ضمن اشاره به بیش برگزاری از ۳۵۰ اکیپ گشت و تعداد ۴۴۱ بازرسی در جاده کرج –چالوس و سطح شهر بیان داشت: به جز موارد مربوط به گشت سیار در طرح نظارتی امسال که از ۱۷ اسفند آغاز و تا ۱۶ فروردین ادامه داشت تعداد ۱۶۶۷ فقره پرونده تخلف تشکیل و از این تعداد ۱۶۵۱ فقره پرونده رسیدگی و مختومه گردید. 

 

مختاری افزود: در این طرح نظارت ویژه بر وضعیت توزیع میوه در غرفه‌های احداثی و نظارت بر بازار پروتینی، بازرسی از مراکز اسکان و مهمان پذیر، رستوران‌های سطح شهر و جاده‌ای و مراکز درمانی در دستور گشت سیار قرار داشتند.

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics