تبلیغ شماره 1
بازگشت به پورتال مرکزی

ارائه تسهیلات ویژه به محبوسان غیرعمد مناطق سیل‌زده

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: در راستای حمایت از مردم مناطق سیل زده موضوع ارایه تسهیلات ویژه به زندانیان جرایم غیرعمد ۵ استان مورد موافقت اعضای هیات مدیره ستاد دیه قرار گرفت.

به گزارش لحظه نگر مالی تیم متفکران به نقل از خبرگزاری میزان، سید اسدالله جولایی مدیرعامل ستاد دیه کشور از ارائه تسهیلات ویژه به محبوسان غیرعمد مناطق سیل زده خبر داد.

مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: ستاد دیه مجموعه‌ای مردمی است که رسالت آن با اعتبار دریافتی از جانب خیرین بر رفع مشکل افرادی معطوف است که ناخواسته راهی حبس گردیده و در ادامه به دلیل نداشتن پشتوانه مالی ماه‌ها و بعضا سال‌ها در زندان حبس می‌شوند.

 

وی ادامه داد: دریافت اخبار تلخ حاکم در برخی شهر‌ها و روستا‌ها بر آن داشت تا با تشکیل جلسه فوق‌العاده برای حل مصائب خانواده‌هایی که در کنار معضل سیلاب به دلایلی، چون بدهی مالی (غیرکلاهبرداری) بستگان آن‌ها گرفتار حبس شده تسهیلات ویژه و فوری قائل شویم.

 

 

جولایی افزود: برای همین منظور با هماهنگی صورت گرفته ضمن مشارکت حداکثری در امر امدادرسانی، نمایندگی ستاد دیه در استان‌های گلستان، مازندران، لرستان، خوزستان و فارس موظف شدند ضمن شناسایی محبوسان واجد شرایط، صرف نظر از قیود مندرج در شیوه‌نامه‌های پرداخت تسهیلات نسبت به آزادی محکومان اقدام کنند.

 

مدیرعامل ستاد دیه کشور در پایان تاکید کرد: درگیری اقارب نسبی و سببی درجه اول این دسته از زندانیان در امر مقابله با بحران ناشی از سیل و همچنین تایید ستاد مدیریت بحران تنها شروط بهره‌مندی از این امکان تعریف شده است.

 

منبع خبر: میزان
 
 

 

ثبت نام و عضویت میز کار

لینک های مفید

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

اخبار مرتبط

 

هدیه مالی تیم متفکران نوین مالی در شبکه اجتماعی
Web Analytics